Dyne&Pute Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Ja, da kom tr her også.. Men er på en måte litt lettet over det siden jeg har vært på CT undersøkelse! Men nå har vi begge startet på kanon kuren og pre seeden ligger klar til å brukes! :-) Så vi står på denne pp'en også!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 bra du er så posetiv etter og ha prøvd så lenge.Ønsker deg masse lykke til.Denne mnd skal det klaffe ja.
Dyne&Pute Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 Takk for det AURORA! Masse lykke til til deg også! Nå skal vi snart få det til! ;-)
Alba44 Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Lykke til neste pp!! Krysser fingrene for at det blir vårbaby )
Dyne&Pute Skrevet 15. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2006 Da blir det mai baby! (25 mai) hihi! Terminen er allerde regnet ut vettu! hihi :-) Masse lykke til til deg og, Alba32!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Masse lykke til!!! Hva gjorde du med fortollingen??? Fikk et brev i forrige uke men vet ikke hva jeg skal gjøre angående den...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Du går på postkontoret og får dem til å faxe inn lappen (dersom du ikke bor i oslo) som du har signert. Lappen betyr at ordren har kommet til landet, men må fortolles. Du får ny lapp når du kan hente varen (etter at den er fortollet). Posten forklarer alt til deg når du leverer lappen til dem... Dette gjorde ihvertfall jeg med en vare i dag :-)
Dyne&Pute Skrevet 16. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2006 Jeg fakset inn lappen som man må fylle og kvitteringen (sendte kontoutskriften), så tok det noen dager, så fikk jeg hente lappen i posten :-)
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Utrolig imponert over at du klarer å holde humøret og motet oppe!! Jeg går i dette øyeblikk over i 8 pp og har mest lyst til å legge meg ned og grine..
Dyne&Pute Skrevet 16. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2006 Det har vært litt både og når det gjelder humøret, men tenker litt at babyen kommer ikke fortere hvis humøret er på bånn likevel.. Men skal love deg at det har vært dager som ikke har vært bra! Også er det sånn at 9 av 10 blir gravide innen 2 år.. Vet det er lenge til, å håper vi skal klare det! :-) Og vi må huske på at det tar rid å lage en perfekt baby! :-) Masse lykke til til deg lilli! Håper det snart klaffer for dere!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. august 2006 #11 Skrevet 16. august 2006 Hvem fakset du den til? posten eller tollen?
Dyne&Pute Skrevet 16. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 16. august 2006 fakset den til tollen.. Tror det står fax nr helt nederst på arket.. Eller så kan du jo sende det på e post! Men da må du scanne inn det arket du fikk pluss kvitteringen/kontoutskrift..
Annika & Smulen Skrevet 16. august 2006 #13 Skrevet 16. august 2006 En inspirasjon med ditt posetive humør, og du har helt rett for noen tar det tid og lage den perfekte baby. Og du skal se det blir din tur når du minst venter det. Lykke til, og klaffer det nå så er mai er en fin mnd å ha bursdag i:)
Dyne&Pute Skrevet 16. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 16. august 2006 Tusen takk for det!! Ja mai er en fin mnd!! :-) Masse lykke til til deg også Annika!! Krysser fingrene for at det blir spire på deg også snart! xxxxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå