Gå til innhold

vekker dere bebienen deres...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snuppa mi legger seg kl 19, og normalt sover hun til ca kl 24 - 0.30 før hun skal ha mat. Fra da av og frem til morgenen, skal hun ha mat 3 ganger. Dette er veldig slitsomt for meg........

I to dager nå har jeg vekket henne (eller, bråket litt når jeg legger meg, slik at hun våkner), og gitt henne mat når jeg skal legge meg. Dette har resultert i at hun først skal ha mat kl 04, og så et sted mellom kl 07 / 08. Tror jeg skal gjøre det samme i kveld.

Jeg legger henne alltid i vår seng om kvelden,og når vi legger oss pleier jeg alltid å gi henne litt pupp.Hun spiser i søvne.gaper med en gang:) Etterpå flytter jeg henne til hennes seng og da sover hun til fem seks.Isteden for å våkne ett.Hun legger seg 7, jeg legger meg ellve tolv.Så det virker for oss:)

Nei, jeg vekker henne ikke. Hun legges ca kl 20, og sover så til rundt 05.00.

Var et par netter hvor hun våknet av seg selv rundt midnatt - ga henne da pupp. Men hun sov ikke noe lenger om morgenen av den grunn (hadde hun gjort det, kunne jeg vurdert å gi henne mat idet jeg skal legge meg..)..

nei vekker ikke klompen for å gi han mat.. sovner ca 20 tida og sover helt til 6tida da får han mat å så er det å sove noen timer til..

er dem sultne så våkner dem.. syns ikke det er nødvendig å vekke dem.. hvis de er friske da vel å merke.. eller ikke legger på seg osv..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...