Lurv Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Så du hadde hatt GBS. Jeg fikk påvist dette da jeg hadde SAen, og har lest litt om det (takk for at du tipset om den GBSINFO sida!) men vet du hvordan man får GBS?? Hvordan det smitter?
Lurv Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2006 vet ikke om du ikke vet svaret eller om du bare ikke så spørsmålet mitt Prøver i allefall å dytte
jordbærsjokolade Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Hei! Jeg kan nok ikke hjelpe deg, men lurer på hva det er ?
Lurv Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 sånne gruppe b-streptokokker som det har vært så mye om i media i det siste.
jordbærsjokolade Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Å ja... Jeg syntes å huske at det er en dråpe smitte? Skumle greier. Blir jeg gravid igjen skal jeg ihvertfall teste meg!!
Lurv Skrevet 16. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2006 sjønner ikke helt... hvis man bare har bakteriene i sjeden smitter de da ved sex eller?? Totalt forvirra og føler meg veeeldig blond *hehe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå