mammatilanas Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Kommer jeg til å få jobben jeg har vært på intervju på. Flytter sammen med en i september. Kommer det til å funke? Ser du om det blir noen barn på oss? Når? Kjønn? Gifter vi oss?
nattinatt Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Hallo Eg får ikkje skikkelig godt opp ang den jobben.Kan virke som litt att og fram.Kanskje kanskje ikkje,for å sei det slik.Men får absolutt opp at du får ein ny jobb.Forholdet kjem til å gå veldig fint.Får opp graviditet med ein liten gut i 2008.Og giftermål i 2008,om sommeren.Klem
mammatilanas Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 Takk takk. Kan du se hva jeg kommer til å jobbe med? Er det samme jeg jobber med i dag? Blir det noen jente på meg? Jeg har en gutt fra før. Kommer han til å ha noen kontakt med faren sin? Klem
mammatilanas Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 Dytter.. Jeg har mistet lommeboka. kan du se hvor?
nattinatt Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Hallo Når det gjelder jobb,så kan det virke som at det blir noko anna enn idag.Det ser ut som det dukker opp jente på deg,etterkvart.Ikkje enda.Eg får opp at sonen din kjem til å ha kontakt med faren sin ja.Det kom veldig greitt inn.Fungerer det fint,så er jo det det beste for han og.De trenger jo begge to.Lykke til.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå