Gå til innhold

hva er den ideelle søskenvognen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mutsy har en vogn for søsken, den ser veldig smart ut. Du kan ta av og på søsken/tvillingdelen ettersom hva du trenger.

Skrevet

Finnes det noe bilde av denne på web?

Skrevet

Jeg brukte Graco søskenvogn til mine to, det er 1år og 15 dager mellom de, men nå skal jeg prøve og få solgt den.

Skrevet

Den ideelle søskenvognen er OTH!!! Den er super!!!

Skrevet

Jeg har hørt at den side-by-side søsken/tvillingvogna til OTH har lett for å velte...

Skrevet

Teutonia team alu er jeg veldig fornøyd med. Høy sikkerhet for babyen i softbagen, stødig og god vogn, lett å trille, og god plass til min toåring. Skal kanskje selge min fordi toåringen ikke vil sitte i vogn, men gå selv

Skrevet

Hvilken årsmodell er vognen du har? Er den lett å trille? Er den bred? Farge? Jeg er på utkikk etter søskenvogn.

Skrevet

2006, brukt i 7 uker. Den er grå/svart. 79cm bred, går gjennom de fleste dører. veldig lett å trille. du kan se bilder av en på teutonias hjemmesidr feks.

Skrevet

Fin vogn! Ser at hjulene er ganske så små. Vet du, eller noen andre, hvordan denne vogner fungerer på vinterføre, slapsføre osv? Og for meg så ser det ut som at bagen sitter litt løst i den, er det tilfelle?

Skrevet

Jeg har den med store hjul, nettop med tanke på vinter, hadde vogn med små hjul i fjord, og holdt på å bli gal! Teutonia har som ( så vidt jeg vet) de eneste laget mulighet for å feste softbagen i vogna. Jeg bruker 5 punkts selen for ¨å sette fast bagen. Har ikke sett noe lignende på en slik type vogn. Alternativet er jo tvilling/søskenvognen til OTH, hvor du får hardbag mot deg, og storesøsken fra deg. Men den er fryktelig dyr synes jeg. Eller har firstwheels kommet med en.

Skrevet

Skal du selge den? I så fall for hvor mye?

Skrevet

Jeg har gått til innkjøp av en TFK Twinner Twist fra Tyskland med en softbag til den nyfødte når den tid kommer. Det blir ca 2 år og 2-3 mnd mellom barna. Softbagen kan festes i vogna så jeg er ikke noe bekymret for at den skal falle ut. Den er veldig god å kjøre og hjulene kan være bevegelige eller faste. Sparer over 3.000,- på å kjøpe vogna + utstyr fra Tyskland.

Skrevet

Kan du legge ut linken til der du kjøpte den?

Skrevet

til twin 74

hei

ja nå ble jeg veldig gira... ha ha...har bestemt meg for lenge siden at jeg ville ha TFK vogn til mine to søsken, men de nye vognen er så dyre i Norge!!!!

Nå har jeg vært inne på nettet og sett på vognene.

Har du fått din?

Bestillte du den med et eller to hjul foran?

Hva kom prisen totalt på inkl porto ol?

hvor lang tid tok det far bestilling til motatt vogn?

Hva av tileggsutstyr kjøpte du?

Jeg er veldig veldig interessert i å kjøpe en marine blå søsken vogn.

Håper du ser dette og kan svare!!!

• 1 år senere...
Skrevet

Ja, enig i at Graco søskenvognene er de aller beste, uten tvil for oss! 2 år i mellom, trille fopr storegutt, vogn for lille, + at begge kan sove i den hvis de vil.......men vi har mistet kalesje og bordet til setet foran! Virker umulig å få tak i reservedeler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...