Gå til innhold

Sopp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan mannen bli smittet av sopp?

Noen som vet hvordan det oppfører seg for han,hvis han kan smittes..symtoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at dersom du har sopp, bør også mannen behandles. Men akkurat åssen det skulle oppføre seg hos ham, er jeg ikke sikker på. Kanskje han også klør...eller? Eventuelt får han kanskje sånn hvitaktig belegg under forhuden?

Er ikke sikker på dette altså!

Skrevet

Mannen min fikk det. Han kjente at det klødde litt og fikk et par "tørre" flekker på 0,5-1cm i diameter.

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen minn at mann trengte ikke å behandle seg ettersom soppen ikke vil feste seg på penis. Da du er kvitt soppen, dør soppen hos mannen også for den lever ikke på penis.

Skrevet

Sopp trives der det er fuktig og tett så om mannen svetter og går i trange bukser etc kan han vel få sopp på tissen sin han også? ville tro at under forhuden er en yndet plass om han i tillegg er varm og går i trange bukser.. Sopp trives jo ellers bak ører, mellom tær, på negler osv osv.. Jenter er spes utsatt fordi vi bruker trange bukser og g-streng.

Skrevet

min kjære fikk sopp etter at vi hadde oss en liten hoppla i sommer:) Først røde prikker, og så klødde det fælt. Men gikk fort over hos han,da. Han brukte samme salven som fulgte med Canesten pakken (med tablett og krem). Vi fikk det i sommer, var veldig lur og gikk med våt bikinibukse under shortsen en hel dag - kan absolutt IKKE anbefales!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...