Gå til innhold

Er så plaget med utflod...noen som har tips??

Anbefalte innlegg

Jeg er så plaget med xtra mye utflod etter jeg ble gravid og det lukter mer enn før... Synes det er ubehagelig og bruker truseinnlegg hele tiden.Det gjør det sikkert ikke bedre,men hva skal jeg gjøre da? Synes det er litt ekkelt med oral sex også nå for tiden,føler meg skitten...Noen som har noen tips om hvordan man evt kan "bli bedre"??

Fortsetter under...

Annonse

Huff, jeg var kjempeplaget med dette i starten (er nå 28 uker) og brukte opp pakke etter pakke med truseinnlegg... Men det er faktisk bedre å bare "lufte"... Hjelper kanskje ikke på mengden utfld, men hjelper ved en evt sopp i kjeden og bra generrellt.

Anbafaler også Vivag tabletter og såpe (melkesyre) - fåes på apoteket :-)

Hei.

Jeg har et kjempegodt tips til deg som jeg fikk fra min dyktige homeopat. Ta en tur innom helsekost og kjøp en stor flaske Molkosan (melkesyrekonsentrat). Når du kommer hjem spyler du deg inni nedentil med 1 liter lunken vann tilsatt 3 flaksekorker Molkosan. Dette bør du (for best resultat) gjenta 3 ganger om dagen i 3 uker. Virkningen kommer nokså raskt, men for å gjøre den holdbar bør det brukes som en kur. Når 3 uker gått, holder det å spyle 1-2 ganger om dagen eller ved behov.

Nå lurer du kanske på hvordan du skal få til spylingen??Jeg dro innom en dyrebytikk og kjøpte en akvarieslange på rundt 1 m. Den er smal og lett bøyelig. Den ene enden av slangen putter du i litermålet med vann og Molkosan og holdes høyere enn du sitter, mens den andre enden spyler du med "innvortes". For å få trykk på slangen gir du den et lite sug før spylingen starter...

(Behandlingen egner seg best bak en låst baderomsdør :-D).

Men det viktigste er likevel at det virker. Det er i allefall det mest effektive midlet mot utflod jeg har prøvd, og det beste er at det ikke er tilsatt noen syntetiske stoffer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...