Gå til innhold

vekt etter fødselen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg gjekk ned akkurat det som babyen veg i forbindelse med fødselen, og gjekk så opp 7-8kg dei neste 8 mnd...

Gjekk ikkje ned eit gram før eg begynte på Grete Roede-kurs. Reknar ikkje med å få "hjelp" frå kroppen min før eg sluttar å amme.

sleit med å legge på meg nok i svangerskapet, sto opp for å spise på nettene etc. De siste ukene gikk jeg allikevel ganske mye opp, så endte på +14 kg. To av meg ca 10 kg de første to ukene, og de neste 4 over måneden etter. Gutten min har magevondt, og prøvde derfor å leve på KUN kylling, ris, agurk og powerade ei uke, og det var overkill for min kropp gitt. Så nå er jeg 58 kg, 2 mindre enn før svangerskapet. Merker ammingen krever sinnsykt med energi, spiser 2-4 is hver dag, pluss drikker min daglige munkholm (tragisk, har blitt avhengig:). Kommer til å bli festelig når jeg slutter å amme, spørs nok om det ikke blir noen kg på igjen da ja..

Gikk opp 11-12kg under graviditeten. Var nede i utgangspunktet 2-3uker etterpå. Nå etter 3mnd er jeg på minus 3-4kg. Regner med at det er mye muskelsvinn som gjør at jeg veier mindre også. Har blitt skikkelig slapp... Ikke startet skikkelig med trening enda, men er snart igang:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...