Gå til innhold

vekt etter fødselen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok av 14 kilo de første 14 dagene, og gikk jevnt og trutt ned 6 kg til. Fra 4 mnd etter fødsel omtrent var det bom stopp. Har kommet seg litt i det siste (det krever litt innsats!) og har nå 1,8 kg igjen (målt i dag tidlig). La på meg 25 kg:(

jeg la på meg 22 kg, og nå etter to uker har jeg gått ned 12. Håper det setter fart nå, og ikke at det er bom stopp... Men jeg er så glad i kjeks og annen godis, vet ikke hva jeg skal gjøre for å slutte og spise! Jeg er en skikkelig snopoman, og det er ikke noe gøy!!

Annonse

Etter 2 mnd ca var jeg nede der jeg var før jeg ble gravid, og nå 3 mnd etter går jeg fortsatt nedover.

Før jeg ble gravid var jeg en medium +, nå er jeg vel en grei medium tenker jeg. Alt jeg gjør er å amme og trille tur ca annen hver dag. Spiser akkurat det jeg vil (bortsett fra alt det jr ikke tåler så klart).

Jeg gikk ned alle kiloene på sykehuset. Hadde lagt på meg 13 kg under svangerskapet. Gjorde ingenting for at de skulle forsvinne. Ikke noe mål jenter, for nå som jeg ammer renner kiloer av, og jeg er tynn og stygg......... Babyen tar all næring.

Første svangerskap:

53 før

76 siste kontroll

68 to timer etter fødselen

63 6 mnd etter

1 år etter 50 kg

Gikk ikke skikkelig ned før jeg begynte i jobb igjen, selv om jeg trente og spiste sunt.

Andre svangerskap:

60 før

79 siste kontroll

71 etter fødsel

75 4 mnd etter (forbanna påskegodt!;)

8 mnd etter fødsel 63

Skal ned til 55! Det er min trivselsvekt. Har vært heldigere nå med vekttapet, selv om jeg gikk opp noen kilo. Har ikke gjort noe spesielt for å gå ned.

Annonse

Jeg la på meg 16 kg i svangerskapet. Gikk ned mesteparten (hadde igjen 3 kg) iløpet av de 3 første ukene. Veide vell det samme som før jeg ble gravid etter ca. 2 mnd. Og veide 4 kg. mindre enn før jeg ble gravid, etter 4 mnd. (var da bare 44 kg!!) Har heldigvis gått opp til 46 kg nå..og sier ikke nei takk til ett par kg til=)

La på meg 21 kg i svangerskapet fra 57 kg til 78 kg

Tok av 14 kg første uka etter fødsel=64 kg, gikk opp 1 kg=65kg og stått bom stille i 5 mnd, frem til for 3 uker siden da jeg begynte å trene og spise mindre... har gått ned 2 kg=63 kg - skal ned til 55 kg som er min trivselsvekt... Er 158 cm høy =)

la på meg 14kg mens jeg gikk gravid...gikk ned alle i løpet av de to første mnd....etter 4mnd veide jeg 4kg mindre enn før jeg ble gravid..men så tok melken slutt..å nå veier jeg en kg mer enn da jeg ble gravid...:( men føler meg mye feitere...kroppen er ikke like fast å fin..alltid hatt flat mage...nå henger den å disser...å disse håndtakene på siden tar snart livet av meg..noe så stygt med hoftebukser,men jeg har jo ikke annet,....:(((

vil ha tilbake kroppen min....

Jeg gikk ned 12-13kg de første dagene på sykehuset, men så har jeg gått ned kanskje 1 kg og opp igjen 2 :s

Men erfaring fra sist er at jeg ikke går ned mens jeg ammer! Så jeg får være tålmodig!

La paa meg hele 40 kg under svangerskapet.. Men var vel litt for tynn før jeg ble gravid.. 170 høy og 55 kg... Var visst ikke pent har jeg hørt...=D Mlet er aa komme ned i 62 kg naa.. Har gaatt ned 35 kg saa langt... Begynner aa bli fornøyd.. Lillegutt er ni mnd..=D

Jeg gikk ned 11 kilo på 4 dager, de neste 5 kiloene forsvant i løpet av en uke, fortsatte å gå ned etter det også, og gikk ned til 5 kilo under det jeg veide før graviditeten. Nå er mini 10 mnd og jeg har sluttet å amme, så nå har jeg gått opp til normalvekt og det har stabilisert seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...