Gå til innhold

Hjernehinnebetennelse vaksine

Anbefalte innlegg

Imorgen skal min snart 6mnd gamle datter få vaksine mot hjernehinnebetennelse.Synest det er litt skummelt..har hørt de kan bli litt dårlige etterpå.Noen som har erfaring med det?er jo nytt i år at alle skal få det.Jeg er jo glad for det da..men litt bekymret og.Er litt hønemor...hihi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5940518-hjernehinnebetennelse-vaksine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tror ikke de blir sykere av denne enn av andre vaksiner. Helsesøster sa at det var få barn som merket noe av den, visst de merker noe blir de kanskje kvalm og blir litt forkjølet og noen får feber, pluss at det kan gjøre litt vondt der de har blitt stukket.

Jr gråt en del et par timer etter at han fikk vaksinen og det var tydeligf at han hadde vondt i foten. Han fikk da en pinex eter anbefaling fra helsesøster og var like fin etterpå :)

Alltid kjipt med vaksine, jeg kvidde meg kjempe mye jeg også. Men det gikk jo bra, og det gjør det sikkert hos dere også!

Min snupp gråt i et par minutter da hun fikk sprøyten, fin resten av dagen. Var rød, litt varm og hoven/hard rundt stikkstedet i et par dager etterpå. Nå har hun fått et fint, lite blåmerke.. Men tilsynelatende har hun ikke vært plaget av dette selv!

:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...