Gå til innhold

Noen av dere som føler dere gravide..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ny her jeg da...men måtte bare svare på dette innlegget...Hadde SA for snart 4 uker siden og er bare så utrolig klar igjen. I dag morgen tok jeg en gravitest sånn bare for å sjekke..men har nok vært litt for ivrig i jakten på gravisymptomer da den var negativ....kjedelig :-(

Vel etter de siste ukene, med såå mye fram og tilbake, vet jeg jammen ikke hva jeg skal tro og føle...?!?

Det ene øyeblikket tror og håper jeg at joda, det gikk nok bra... :)

I neste forakter jeg megselv, for om jeg aldri så gjerne Vil tro, kom jo mensen, selv om den bare varte et døgn.. Nei f... der var jeg i gang igjen gitt! ;(

Var egentlig blitt litt fortrolig med at det ikke gikk da tanta kom, helt til noen mente det kunne være festeblødning..

Puh. Og siden jeg er trøtt og sliten for tiden, nettopp begynt på jobb etter ferien sov jeg fra hele åpningstiden til apotekene.... jaja. Vet ikke engang om jeg tør å teste en gang til. Testa jo to, eller var det tre dager før "ikm" negativ..

Nei, svaret er kort og godt: Vet ikke hva jeg føler..

Måtte bare få ut litt frustrasjon.. :(

Annonse

Ja, jeg føler atjeg er gravid nå.

Har ikke så veldige symptomer, men har hatt "trykk" i puppene de siste dagene. Husker jeg hadde det sist jeg var gravid.

Har ikm til helgen. Lyst å teste nåååååå!!!!

Huff, kommer til å bli kjempeskuffet hvis jeg tester negativt til helgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...