Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det virker ikke som det er noe forskjell på om hun har sovet mye eller lite på dagen.

I går sov hun hele dagen omtrent og i natt har hun sovet bra. Fra 9 til 1 og til 5 så da er jeg fornøyd. Andre dager hvor hun har vert våken nesten hele dagen kan hun sove kjempedårlig.

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5940270-sove-p%C3%A5-dag-og-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjer her. Hvis han sover godt på dagen, og gjerne ganske lenge, blir som oftest nattesøvnen også rolig og bra. Lite dagssøvn, dårlig nattesøvn. At søvn avler søvn stemmer ihvertfall her i huset:) De dagene han sover lite blir han ofte overtrøtt og da er det ekstra vanskelig å roe han for natten også.

Ja dette er veldig vanlig, fordi søvn avler søvn til små babyer. Med jenta mi har god dagsøvn alltid vært viktig for nattesøvnen, slik at hun ikke skal bli overtrøtt. En periode hvor jeg slet med det meste, begynte jeg å holde henne litt våken for at hun skulle sove bedre om natta, og da skapte jeg store problemer for meg selv.

Så begynte jeg og lese litt og forske litt, og da jeg fikk til en rytme på dagen som var spise-våken-sove osv., så ble nettene sååå mye bedre.

da hun ble seks mnd kutta jeg ut ene duppen (fra tre til to), så da ble det søvn før lunsj, så våken til middag og så en dupp etter middag igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...