Gå til innhold

flaskesterilisator

Anbefalte innlegg

Hei. Er ganske fersk på området, så håper noen kan hjelpe meg. Har kjøpt Avent sin elektriske dampsterilisator. Etter den er ferdig er flaskene og tuttene fulle av vanndugg. Gjør dette noe? Må jeg tørke dem med noe? Jeg pumper meg og gir mm.

En annen ting jeg lurer på er om det er mulig å sterlisere andre brystpumper enn avent sine i denne. Jeg bruker medela.

På forhånd takk for hjelpen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5939970-flaskesterilisator/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du. Jeg tenker at det ikke betyr noe jeg da. Det er jo kokt rent vann så noen dråper av det er jo bare sunt. Jeg har vært litt på utkikk etter slik sterilisator. Hvor kjøpte du din og hvor mye kostet den? Og er det plass til å sterilisere avent sin brystpumpe inni der?

Eg meiner å ha lest at dugget ikkje gjer nokon ting, det er jo sterilisert og reint.

Når eg har sterilisert flasker, setter eg dei riktig vei sånn at dei tørker innvendig. Flaskesmokkane legger eg på sida sånn at dei også tørker. Men eg har brukt flasker som ikkje var tørre også..

Du kan fint sterilisere medela-pumpeting i den. Eg har både dobbelt- og enkeltsett til medelapumpe som eg har brukt i denne.

Er iallfall veldig greit med sterilisator. Dei første månedane pleide eg å koke flaskene, men då var det lett for å gløyme dei og det var litt meir styr med koking synest eg.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...