Gå til innhold

Om nattavvenning el. egentlig morgenavvenining..?

Anbefalte innlegg

Vi har på en måte sluppet det, småen her sover fra 7-6 uten avbrudd, men er det vits å prøve å avenne puppen i 6 tida? Jeg synes det er litt tidlig å stå opp, men han synes tydligvis det er på tide da... Er det mulig å endre på det...? Er jo utrolig glad for at vi har sluppet å nattavenne, det har bare skjedd gradivs, uten noe mas! han er 6 mnd!

Fortsetter under...

Vi hadde det litt sånn med at plutselig sov snuppa over nattmåltidet.. Da var hun vel en 7 mnd tenker jeg.. Hun våknet forsatt sånn ca seks om morran og fikk en melkeflaske! Etter melkeflaske og ny bleie sovnet hun igjen og sov til ca åtte-halv-ni.

Jeg tenkte sånn at jeg ikke var helt klar for å stå opp klokka seks, og ga heller en melkeflaske så kunne vi sove litt til.. Da var også snuppa uthvilt når vi sto opp rundt åtte.. :o)

Nå er hun ti mnd (snart elleve), og hun har begynt å sove over morramelken også... Da må vi opp litt tidligere, men min erfaring er at det går seg til etter hvert!! :o) Og jeg tror det er vanskelig å venne dem av med flaske eller pupp om morran OG få dem til å sovne igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...