Gå til innhold

Hei Firefly, jeg spør deg også :-)

Anbefalte innlegg

Jeg maser fælt her inne for tiden, men det er fordi jeg er så fortvila og smådesperat. Ikke nok med at firmaet til mannen min går dårlig akkurat nå.. Jeg får meg aldri jobb jo!! 9 måneder siden jeg ble ferdig med utdanninga mi, og jeg jobber bare som tilkallingsvikar innimellom.

Tror du jeg får meg en relevant jobb snart? Og hvilken type jobb tror du jeg får? Er født april 1978... (har blitt spådd at jeg skulle få en ordentlig jobb i august nemlig, men jeg begynner å miste håpet)...

Hjelp!! :o)

Fortsetter under...

Ang din manns firma får jeg opp pos. forandringer i 2007 på begynnelsen av året!

Får opp at du må søke jobb utenfor der du bor,evnt. pendle..

En jobb vil ikke komme i august:( jeg får opp nærmere juletider!

Ang hva slags jobb du får er litt uklart desverre!

lykke til!

Bra det ser bedre ut for firmaet til mannen min i det minste...

Uff ja, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ang jobb jeg altså, har ikke mulighet til å flytte på meg, har jo mann og barn her i byen. Jeg kan jo forsåvidt pendle, men det kommer an på hvor langt unna denne jobben ligger da. Sukk, alt føles så håpløst for tiden!!

Tusen takk for at du tok deg tid!

Hei vennen:)

Ja jeg forstår det,det er absolutt ikke gøy den sitvasjonen du er i nå!

Jeg vil råde deg til å se etter jobber i Asker/Drammen/Lillestøm og oppover mot gardermoen.. tror absolutt du kan finne deg jobb der!

Om du finner en jobb å du har søkt kan du gjerne høre med meg igjen om hvordan det ser ut!:)

Ett lite råd til: Prøv å slapp av å ikke la detgå utover nattesøvnen dette med økonomi å jobb. Alt vil snu til det bedre om ikke lenge:)

Masse lykke til:)

nattaklem

Annonse

Men du? Jeg tror kanskje ikke jeg kommer til å søke på jobber på østlandet, siden jeg bor i Trondheim :-). Det blir veldig vanskelig for oss om jeg skulle flytte, da må jeg evt ta med meg sønnen vår, mens mannen min blir igjen her. Vet ikke helt om jeg vil det.

Jeg har søkt på noen jobber i det siste, blant annet en stipendiatstilling (den innebærer kanskje litt reising, men fast arb.sted er her i byen). Har jeg noen sjanse til å få den? Jeg har også søkt på en annen jobb gjennom universitetet, ser du noe her?

Jeg skal prøve å ikke la det gå utover nattesøvnen, men det er ikke så lett når alt føles håpløst. Lurer på om jeg skal studere litt igjen (som om ikke 6 år er nok, hehe).

Du er snill du, Firefly, som orker å svare oss nysgjerrige damer! Tusen takk skal du ha!

Stor klem til deg!

Okei, det blir nok litt vanskelig å flytte ned hit skjønner jeg da! Mulighetene er nok mye større på østlandet for deg ser jeg, men får også opp at det er mye mulig å få en jobb der du er nå, men at det kan ta litt tid.

En av disse jobbene du har søkt på virker som at du egentlig ikke har så lyst på?-at du bare måtte søke det du fant,stemmer det?

Jeg tror at du har en mulighet for å få den stipendiatstillingen. Er det jeg får opp.

Men jeg ser helt klart at dette her snart vil løse seg. Men du må alikevel gå igjennom hele denne tunge "prosessen" først.. som kanskje er litt tung!

Pust ut å vent til du får svar fra jobbsøkn. dine. :)

Klem

Hehe, noen ganger blir jeg litt svett av dere spådamer, fordi dere ser mye som stemmer;-). Det var positivt ment altså, men jeg får litt bakoversveis. Etter at jeg begynte denne jobbsøkeprosessen, har jeg søkt på flere jobber jeg ikke har så veldig lyst på, men som jeg føler at jeg "må" søke på, fordi jeg har den utdanningen som kreves. Stipendiatstillingen har jeg både lyst og ikke lyst på, mest lyst, det er bare så skummelt fordi det er en veldig krevende jobb :-). Østlandet er nok plassen å få seg jobb ja, jeg har lyst å flytte, men ikke alene... (har vært oppe til diskusjon flere ganger ja, hehe).

Nå skal jeg ikke mase mer på deg jeg. Det eneste jeg lurer på nå, er om du ser flere barn på meg? Har en sønn på 2 år fra før. Men du trenger ikke svare hvis du føler jeg har brukt for mye av tiden din allerede...

Så skal jeg prøve å puste rolig og ta en dag av gangen :-).

Klem

hei igjen:)

Det er hyggelig at du syntes det er positivt å bli spådd!

Jeg syntes det er veldig hyggelig å kunne hjelpe litt på min måte, hvertfall når noen har det litt vanskelig med jobb osv:) Så du må ikke føle at du maser, det er bare å spørre om det er noe!

Jeg ser ingen flytting på dere i nærmeste framtid.

Om du får den stipendiatstillingen vil jeg råde deg til å ta den å prøve.. tror du vil se etterhvert at det går kjempefint!

Før du får flere barn ser jeg jobb! Ser graviditet på deg en stund etter dette, forandringer i økonomien kan være grunnen til at ett barn til å gjerne fler ønskes.

Får opp fødsel i begynnelsen av 2008. 3 barn:)

Den siste klarer jeg desverre ikke se årstall for fødsel, men ser at eldstemann vil være godt oppi barneskolen,4-5 klasse ca:)

På kjønn får jeg opp gutt og jente (som du skal få) rekkefølgen er jeg usikker på.

Slapp bare masse av..tenk dette på en tid som å "lade opp til ny jobb".. plutselig får du en tlf om at du må komme på jobb:) så ikke slit deg helt ut,alt ordner seg:-)

Vi prates:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...