Gå til innhold

det finnes så mye søtt til små jenter.. prinsesse meg her og prinsesse meg der.. finnes det ingenting for gutter da?? Med prins??

Anbefalte innlegg

Aha, da kom det opp flere klær ja:-) Mye fint der, så har sittet og tittet på klær jeg nå.

Har skrevet om den tidligere her, Monochico på Lillestrøm som i tillegg har nettbutikk. De har akkurat tatt inn Molo, så pussig at du nevnte det. Så utrolig mye fint! Tør nesten ikke reise innom der mer jeg, fordi papsen her i huset får omtrent hjerteatakk hver gang jeg har vært innom der...og det er ikke sjelden:-)

Virkelig søt den bodyhistorien under her ja, gutt med puffermer;-) Han blir nok fornøyd når han ser bilder ja...

Puh, det blir nok en aldri så liten netthandel på meg i kveld....Anna-Luca...ingen vei utenom tror jeg.

Fortsetter under...

Enig med du... men storesøster vil jo helst ha rosa da... er 4 år nå og prinsesser og rosa er helt topp!!! Men det blir litt mye rosa av og til ja. Så jeg synes det er moro med lillebror nå, shoppet brune og beige bukser til han etc. Ikke så mye lyseblått der nei... Synes også NameIt har mye fint til en ok pris.

Annonse

Takk Villemo, du gav meg en god latter på morgenkvisten.

Jeg ser for meg sønnen din med den bodyen med puffarmer... har ledd så mye at jeg sitter her og griner... ser ikke noe annet for meg enn "sønn din"... så utrolig morsomt, husk å ta bilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...