Gå til innhold

Er dere bekymra for downs ol?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, selvfølgelig. Jeg tenker litt på det. Hvilken utfordring det hadde blitt og hva slags liv det ville blitt for den lille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke så veldig bekymra for det. For det første går det sansynlegvis bra. Dersom jeg skulle få et barn med downs eller funksjonshemminger ser jeg at også de barna kan ha et verdifullt liv med mening i. Jeg håper jo selvsagt på et friskt barn men tror jeg skal takle å få en annen beskjed også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er klart, men så har jeg kommet frem til at det fremstår som en værre situasjon for meg å få et barn som etterhvert kanskje får stoffproblemer, spisevegring, tung psykisk lidelse etc etc..... Barn med downs, handikap osv har etter hva jeg har sett alikevell et verdifullt liv, men det ser ikke så veldig bra ut å feks sitte neddopa på plata i Oslo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var livredd for at babyen skulle ha funksjonshemminger før jeg ble gravid... De var vel så å si min største skrekk!!

Men nå når jeg sitter her å har spiren i magen blir jeg bare glad om den klarer seg disse 9 mnd;) Vet jeg kommer til å elske den lille uansett hva som skulle bringe i fremtiden:)

Så d er rart hvordan man kan forandre mening sånn plutselig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke bekymra. Så klart ønsker jeg meg et friskt barn, men om det ikke er helt som jeg venter vet jeg at jeg kommer til å elske det barnet like høyt. Jeg håper at jeg får vite om noe er galt på ultralyd, for da kan man forberede seg litt på hva man har i vente før den travle barseltida setter inn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg er ikke bekymra.....var det med førstemann, men ikke med denne. har ikke tenkt på det engang før jeg leste innlegget ditt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...