Gladpia og Adrian 21.08.06 :o) Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Nå vil jeg bare hilse på min lille prins.. er skikkelig lei i dag.. trodde ikke det var mulig å bli så sur og lei alt. Vondt i rygg av å sitte og gå, halsbrann, tisser støtt, sover dårlig ( trivsel.. off.. stakkars samboer som hører på sytet mitt hele tiden ( Måtte bare få ut min frustrasjon.. off..
apekatten Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Skjønner hvordan du har det. Jeg er også veldig lei, samtidig som jeg gleder meg til sønnen min blir født. Synes det er tungt nå. Vi får håpe vi slipper å gå over tiden..... Jeg har termin 14.09.
Giraff i magen Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Ja, noen dager opp, noen dager ned... sånn er det. Men bare vent, det kommer til å være verdt alle bekymringer og smerter! Kom på treff og syt med oss!!! :-) Kjørte bil og kjøresten min kommenterte et eller annet, han ville vel at jeg skulle kjøre fortere e.l., men jeg ble supersint og tårene sto ut av øynene... merkelig! Jeg skjønte jo at hormonene kanskje slo til hardt akkurat der og da, og fikk sagt det innimellom tårestrømmen... latterlig hvor rar denne kroppen blir, du! tjoho!
belli72 Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Jeg er også lei av å ikke være så mobil lenger, sove dårlig, halsbrann, kynnere, nedpress, stikkinger - ja, kort sagt bekymringer.... Men, nå er det så kort tid iigjen. Føler overhodet ikke at alt er klart og ønsker på ingen måte å føde for tidlig heller, gleder meg bare til å møte nurket og ikke ha den store magen lenger...
Gladpia og Adrian 21.08.06 :o) Skrevet 15. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2006 Godt å høre at det ikke er bare meg som har det slik ) håper bare at den lille vil komme og hilse på oss litt før tiden.. Gleder meg sykt masse til å hilse på han nå ja.. *venter*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå