Gå til innhold

Enda en vellykket vending av babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var det gjort, og det var vellykket:-)

Kom inn kl. 11.00, ble overrasket over at de faktis var så presise for en gangs skyld. Fikk hvertfall på meg et CTG belte som jeg måtte ha på i 20 min, kjeeedelig. Også var det ultralyd for å sjekke hvordan babyen lå.

Også begynte rabalderet. Først fikk jeg et medikament som skulle roe ned livmoren. Helt utrolig hvordan hjertebanken kom med en gang, det var skikkelig ekkelt. Også begynte legen da. Hun dro og vridde og det var såååå VONDT at jeg trodde jeg skulle besvime. Men det gikk mye raskere enn jeg hadde trodd, heldigvis. Tror hun må ha holdt på i underkant av 3-4 min, ikke mye mer hvertfall. Var så lettet når det endelig var over. PUH......

Så tok hun ul igjen bare for å sjekke at babyen lå fint, og det gjorde hun...med hodet ned:-) Men jeg var så skjelven og svimmel at jeg nesten ikke klarte å stå på bena:-( Klarte ikke helt å riste det av meg før jeg kom hjem.

Også var det igjen på med CTG beltet i 20 min, og det var det.

Egentlig så hadde jeg ikke trodd at det skulle gjøre så vondt som det gjorde, så det var godt det gikk så fort. Har hørt om dem som må holde på ganske lenge, stakkers.

Men nå er det hvertfall over, også får vi håpe at hun holder seg med hodet ned. Så nå kan hun egentlig bare komme når hun vil, jeg føler meg hvertfall ganske klar. Begynner å kjede meg litt her hjemme:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vellykket snuing! Hørtes ekkelt ut. Glad jeg slapp. Nå kan babyene vår bare komme ja :-)

Skrevet

Var det bare en lege? Gjorde de det "innenifra" eller ble det gjort utenpå magen liksom?

Skrevet

Det blir gjort utenpå magen!

Skrevet

Det var en lege og en jordmor tilstede. Og det ble som sagt gjort utenpå magen:-)

Skrevet

Åååå, så flott at det gikk bra Ani-Ell!!! :D

Tenkte på deg i går og håpet at det skulle gå bra for dere også! Bra at det gikk raskt med deg og. Ikke så behagelig nei, så da var det fint at de slapp å holde på så lenge. :)

Håper hun holder seg med hodet ned nå da! Lille-stompen i magen min har heldigvis fortsatt hodet ned og jeg begynner å bli veldig klar for å få se h*n nå! :D

Lykke til i dagene som kommer!

Klem fra

Skrevet

Ja nå får vi alle bare vente spent på å se våre søte små:-)

Hun har hatt noen kjempebevegelser her inni magen, noen litt vonde også. Så jeg får håpe at hun ikke prøver å snu seg igjen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...