Gjest Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Da jeg skulle reise meg opp fra liggendestilling til sittendestilling så hørte jeg plutselig en merkelig lyd. Det var som om noe sprakk, lyden kom fra en plass mellom skambenet og navelen tror jeg. hva kan dette være?? I tillegg da jeg kjennte litt oppforbi skambenet på hver side, så var det som om det stakk ut noe har der. Sjønner ingenting jeg. Ingenting av det jeg beskriver er vondt eller noe. Er 20+4 i dag
Molait Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 sikkert bekkenet ditt:) Knepper stadig vekk i det her. Spes når jeg har ligget en stund og snur meg/reiser meg. så lenge du ikke har vondt (annet enn vanlg bl-vondt) blødninger e.l. hadde jeg ikke bekymret meg:)
Gjest Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Kan det virkelig høres ut som om at noe sprekker??? Hørtes på en måte ut som om det var en bobble som sprakk
Molait Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 tja, rar lyd synes jeg. Sikkert litt individuelt. Skikkelig høy lyd kan det komme hos meg iaf. Hadde det vært fostervannet (som og kan gi kneppelyd har jeg hørt) hadde du merket det. Misser ikke at man "tisser" på seg hele buksa våt:)
Gjest Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Jeg sier at det er det da:D har bekkenløsning, så kanskje det. Har babywatcher, og hjertelyden er fortsatt veldig fin, ligger på 138-148. Så det var sikkert ingenting farlig
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Så godt å se nicket ditt, Tryne!!! Og godt å høre at du har kommet så langt og at alt er bra med deg!!! Har tenkt på deg til stadighet =) klem,
Gjest Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Takk takk:) Nå er jeg kommt langt ja, så nå må det gå bra:D Trodde aldri at denne dagen skulle komme. Dette er himmelen, å slik jeg hadde det før var for å si det rett ut, helvete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå