Skilpadden Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg ble så glad når vi fikk bilde på ultralyden i dag!!! Hadde ikke trodd det, så var en hyggelig overraskelse!!! Satte det på peishyllen, så vi kan se på det hele. - Ikke det at det er store knøttet, men det er jo hyggelig for det! (er 6+3) Alt blir litt mer virkelig nå! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luckycami Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 siden du kun er 6 uker på vei hvor tok du ul? har veldig lyst og gjöre det selv. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 Det høres jammen koselig ut. Jeg skal til ultralyd i uke 12. Det er ca 3 uker til. Håper at vi også får med et bilde da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 15. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 15. august 2006 jeg har hatt en del småblødninger, så fastlegen min ringte sykehuset, og de ville se på det. Fornøyd, jeg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #5 Del Skrevet 15. august 2006 jeg har fått time på føden på Buskerud sykehus i Drammen for en tidli UL. Jge hadde tvillinger forrige gang og mista den ene, og er veldig bekymret denne gangen. Så jeg fortalte det til en mor som har barnet sitt på min avdeling i bhg, og hun ville så gjerne ta en tidli ul på meg. ( jobber som jormor på føden)....ble så glag så glad =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 15. august 2006 #6 Del Skrevet 15. august 2006 Thi hi.... Da er vi to med bilde... vi fikk også bilde i dag. Hun spurte om jeg ville ha det og så tenkte jeg at det blir jo ett fint minne om alt går bra denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå