Gå til innhold

Kanskje uke 30?

moderen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med at du har kommet så langt!

Dette går fint, i uke 29/30 går det kjempefint med så godt som alle de premature barna.

Dette virker som om det er kontrollert og i de beste hender.

Har du fått lungemodningssprøyter ennå?

Det er vanlig at man får lungemodningssprøyter hvis man må få barnet før uke 34. De har en svært god virkning på barnets lunger, og det medførte bl.a. at vår datter som ble født i uke 27 + 2 ikke måtte ha respiratorhjelp da hun kom til verden vha. keisersnitt p.g.a. morkakesvikt. I dag er hun en frisk og rask 3-åring som er helt på høyde med sine jevnaldrende på alt. Husk at Norge har de fremste ekspertene på premature, og vi er svært langt fremme når det gjelder forskning på behandling av premature barn. Lykke til med knipingen!

Forstår du er engstelig nå som det er så lite vann. Det er utrolig at din livmorhals fortsatt er lukket. Supert. Husker at du skrev tidligere at du syntes det var tryggere å ha han på utsiden. Du må love at du nå ikke går hjemme å er flink pike, hvis du føler at lillegutt ikke er som han pleier. Men du har sikkert fått beskjed om at du skal ta kontakt ved minste lille ting.

Håper for din skyll at de plukker han ut nå. (du har ju flere gode eksempel på at barna klarer seg fint, fra flere her inne).

Så du kan få lit ro i sjelen.

Mange tusen varme klemmer fra meg og Thyra.

hei moderen.-)

Så flott å lese at lillegutt fortsatt er der. Har hatt ferie uten nett tilgjengelig, og så driver vi og flytter, så er ikke på nett før om en ukes tid. Men har tenkt på deg, og håpet at alt stod bra til. Spennende med ks da. Dette kommer til å gå så bra:-)))

Håper jeg får sjekket siden her inne før helgen også, for å få med meg videre oppfølging av dere..

Enn så lenge...krysser fingre og fortsatt lykke til!!!

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...