Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Hei! Et litt pinlig spørsmål; Er det noen her som har brukt/prøvd vaginakuler for å trene opp bekkenbunnsmuskulaturen etter fødselen? Jeg ble anbefalt det av legen min, og kjøpte meg "smartballs" fra Kondomeriet. Men jeg syns det er så grusomt ekkelt å bruke de! Det er to kuler som henger sammen med en snor i midten. Den ene faller ut av skjeden med en gang jeg begynner å gå. Jeg ringte til Kondomeriet for å spørre om det skulle være slik, og fikk til svar at det skulle det ikke. Det var meningen at begge skulle sitte inne samtidig. Jeg blir helt kvalm av det, og føler at jeg har verdens svakeste bekkenbunn!! HYYYYYYL! Noen andre med erfaringer?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Tror nok det eneste som hjelper er å knipe mere. Eneste som hjelper på slappe muskler.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 jeg kjøpte fire tamponglignende vekter med forskjellig tyngde. synes og det er ekkelt å bruke dem, så pleier bruke dem i dusjen. er ikke så flink med dem knipingen, så synes dette fungerer bra.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Hmm... Er i akkurat samme situasjon. Har kjøpt Smartballs fra Kondomeriet, og den ene faller nesten ut... Men jeg merker at hvis jeg kniper skikkelig godt, holder de seg inne begge to. Jeg tror dessverre bare det er slik fordi musklaturen er litt ...la oss si...utrent. Jeg synes heldigvis ikke det er ekkelt å gå med dem, og planen er å bruke dem MYE og knipe jevnt og trutt, og håpe det bedrer seg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Hadde sex for første gang i går etter fødselen og det var - hmm - slappe greier... for å si det slik.... ((( så kanskje jeg skal rote frem de kulene som jeg fikk av sambo for noen år siden og begynne å bruke de, det var jo en god idé. Ikke så lett å huske på disse knipeøvelsene til stadighet... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Hvordan merker man egentlig at man har svak bekkenbunn?? Hmm...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Du greier ikke å knipe av urinstrålen, føler at du skvetter i buksa når du løper etter trikken etc
Ruske-Sara Skrevet 17. august 2006 #10 Skrevet 17. august 2006 Hvor mye kostet de på kondomeriet? Jeg så de hadde sånne kuler på apoteket til kr 399.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #11 Skrevet 18. august 2006 Kosta 199 kroner. Og jeg må knipe som en gal for at begge skal være inne i fem sekunder. Da sklir den ene nesten ut. Skikkelig ekkelt. Nesten som å ha en OB inne som holder på å skli ut!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #12 Skrevet 18. august 2006 hehe, dette hadde jeg helt fortrengt...kjøpte to vaginakuler for noen år siden og leste etter annet sted at det visst var kult å ha sex med de inni (jaja), så prøvde de første gang med typen min der..ihvertfall, puttet de inn og de kom ikke ut igjen!! fikk litt panikk så stod og hoppet i sengen! (ikke spør meg hvordan det ser ut inni der!) endte med at typen min måtte "grave" de ut, var en skikkelig off-turn for begge og vi orket ikke ha sex på et par uker etterpå... men har bekkenbunn som trenger trening nå så...egentlig god ide...burde vel være kommet over det...hmmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå