#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Lurer på en del..min eks gifter seg nå i lørdagen som kommer.Kommer det til og gå bra mellom brudeparet?han er født 10.01.81 hun er født i 1983(vet ikke daton) Er jeg gravid?eller når blir jeg det ca? født 28.04.82 han 10.01.81
Lone35 =0) Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Hei Aurora Jeg får helt frysninger av dette. Tenk om det stemmer det de ser. Ta en titt på min melding nedenfor her til Firefly f.eks. Hun spår meg 5 barn! Utrolig. Jeg er 34 år og har to allerede. Har du fått noen spådommer allerede eller? Hilsen Lone34
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 synes det er veldig spennede...nysgjerrig er jeg også.Mange har spådd rett på meg.Nattinatt spådde meg ikke gravid denne mnd da.Men er altid lov og håpe.
Lone35 =0) Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Spennende ja. Nattinatt spådde meg for en uke siden ca. Hun spådde gravid med en gutt i nov. Det blir spennende å se. Jeg håper jeg blir gravid før det jeg da. Men 5 unger? Jeg trodde ikke jeg ville ha fler enn to, og fjernet spiralen for en måned siden. jaja...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2006 ja du får vente og se da.Ønsker deg lykke til.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2006 dytt og dytt...
Gjest Skrevet 16. august 2006 #11 Skrevet 16. august 2006 Hei Aurora.. Jeg ser en graviditet på deg veldig snart, om du ikke allerede er det! Stemmer det at du vil døpe datteren din Aurora? Får nemlig opp at du får ei jente skjønner du.. Vet ikke om dette er negativt eller positivt (for deg), men jeg klarer ikke helt å se noen lang og lykkelig fremtid for dette paret. Mener ikke å legge en "dødsdom" på brudeparet, men jeg får opp at de er forelska nå, begge vet at det er litt tidlig. Men det ser ut til at bruden nyter oppmerksomheta rundt dette med andre "tanker" i hodet enn at hun faktisk skal gifte seg.. Virker ikke som eksen din tenker så mye på hva han egentlig begir seg ut på. Det kommer en hverdag etter alle bryllup også, noen vil innse at de gifta seg litt tidlig.. Ble litt usikker her nå, siden eksen og den du angivelig er gravid med har samme fødselsdato..er dette bare tilfeldig?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 16. august 2006 hjelpe meg...må bare si.Du er helt rå.For det første så vil jeg døpe min datter Aurora og for det 2 så tror jeg hun nyter oppmerkosmheten rundt at hun skal gifte seg(vært inntrisert i han veldig lenge)for det 3 så stemmer det at han tenker mer på det(iallefall slik som jeg kjente han) Min samboer og eks har samme fødselsdato og det er bare tilfeldig.Hvordan blir mitt forhold framover da?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 16. august 2006 dytter denne opp slik at du ser hvor dyktig du er.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 16. august 2006 dytter denne får jeg går og legger meg.
Gjest Skrevet 16. august 2006 #16 Skrevet 16. august 2006 Hei! Ser at du tenker litt på dette med at de skal gifte seg. Tar jeg feil om jeg sier at hun har "lagt seg etter"han,eller "prøvd" å få hans oppmerksohet mens dere var sammen, å at du syntes det er litt kjipt at han faktisk skal gifte seg med henne nå (selv om du ikke er forelska i han mere)? -at det føles litt rart/feil.. jg ser også veldig sterkt at denne jenta gifter seg fordi hun vil gjøre andre sjalu, muligens deg... Tror ikke hun gifter seg av de rette grunnene for å si det sånn! Jeg ser kjærsten din som myk og snill, han er ikke så lik eksen din på væremåte/utseende..stemmer det? Han er veldig glad i deg får jeg frem.-At du fortjener en god å stabil kjæreste. Klemm**
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. august 2006 Forfatter #17 Skrevet 17. august 2006 Kjære Firefly* Du har så mye rett at dette er skummelt.Jeg har tenkt veldig på at de skal gifte seg,vet ikke helt hvorfor.Og det stemmer at hun(bruden)prøvde seg på han når jeg var sammens med han.Det var en av grunnen til at jeg gjorde det slutt.Synes det føles veldig rart at de skal gifte seg.Men er jo litt glad at han har det bra. Min kjæreste han er helt ulik brudkomen,det stemmer veldig bra.På utseende og væremåte. Du er helt rå.Kommer til og masse mye på deg...hehe. Tusen takk.
Gjest Skrevet 17. august 2006 #19 Skrevet 17. august 2006 Hei igjen:) Fint at du har glede av mine spådommer..hehe.. Når det gjalt alt dette du har skrevet til meg fikk jeg alt inn veldig sterkt.. er fint å få tilbakemeldinger på det jeg har sett på deg:-) Vi skrives:-) klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 18. august 2006 Forfatter #20 Skrevet 18. august 2006 Hei igjen.Glemte helt og spørre ang rundt gravidiitet...du mente jeg ble det snart og at jeg fikk en jente.Kan du se noe mer rundt det?når kommer hun til osv. Ble så opphengt i det du sa ang bryllupet.Det skjer i morgen....spennde og se fram over nå.. Ha en fin dag!
Gjest Skrevet 18. august 2006 #22 Skrevet 18. august 2006 hei igjen:-) ser en fødsel mellom slutten av mai og slutten av juli. Ei søt lita jente:) ja, det blir spennende! Du må la meg høre fra deg da ang alt dette! klem.)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 18. august 2006 Forfatter #23 Skrevet 18. august 2006 okey...da blir det ikke i denne syklusen...for da blir termin den 3mai.Men tusen takk for at du tar deg tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå