Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Lurer på dette for jeg lekker, men tror ikke jeg tisser på meg. Går det ann å lekke fostervann? Å er det farlig å eventuelt lekke fostervann? jeg er i uke 21.
to tette og ei badehette:o) Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Det jeg har hørt er at fostervann lukter som sæd(?). Litt vammelt på en måte... Jeg anbefaler deg å ta kontakt med fødeavdelingen der du bor for evt å få sjekket det. Gå med bind/truseinnlegg å ta det med dit. Det er vel samme beskjeden du kommer til å få der hvis du ringer. Jeg hadde uten tvil komt til å ringt på føden ja!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 hvordan sjekker de det? Har vært litt bekymret, for jeg har også hatt uvell i magen, å i dag har det vært stikninger langt nede i magen. Kan jeg ringe til føden for "så lite da"?
to tette og ei badehette:o) Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Vet ikke hvordan de sjekker dette, annet enn at de lukter på bindet du har med deg. Du skal for all del ikke være redd for å ringe til føden hvis noe bekymrer deg, og dette synes ikke jeg er så "lite". Det er ganske alvorlig å lekke fostervann. Ring føden og hold oss oppdatert. Lykke til:o)
to tette og ei badehette:o) Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Har du ringt eller? Nå er jeg ganske nysgjerrig...
Bratsj Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 De tar tester av bindet/truseinlegget ditt - du bør sjekke det siden det er såpass mye at du skjønner at det ikke er utflod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå