Gå til innhold

Lukter foster vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på dette for jeg lekker, men tror ikke jeg tisser på meg. Går det ann å lekke fostervann? Å er det farlig å eventuelt lekke fostervann? jeg er i uke 21.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg har hørt er at fostervann lukter som sæd(?). Litt vammelt på en måte... Jeg anbefaler deg å ta kontakt med fødeavdelingen der du bor for evt å få sjekket det. Gå med bind/truseinnlegg å ta det med dit. Det er vel samme beskjeden du kommer til å få der hvis du ringer. Jeg hadde uten tvil komt til å ringt på føden ja!

Skrevet

hvordan sjekker de det? Har vært litt bekymret, for jeg har også hatt uvell i magen, å i dag har det vært stikninger langt nede i magen. Kan jeg ringe til føden for "så lite da"?

Skrevet

Vet ikke hvordan de sjekker dette, annet enn at de lukter på bindet du har med deg. Du skal for all del ikke være redd for å ringe til føden hvis noe bekymrer deg, og dette synes ikke jeg er så "lite". Det er ganske alvorlig å lekke fostervann. Ring føden og hold oss oppdatert. Lykke til:o)

Skrevet

Bare hyggelig:o)

Skrevet

Har du ringt eller? Nå er jeg ganske nysgjerrig...:)

Skrevet

De tar tester av bindet/truseinlegget ditt - du bør sjekke det siden det er såpass mye at du skjønner at det ikke er utflod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...