Gå til innhold

Bergen gjengen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må jo suksessen gjentas, og det er på tide med nytt treff :-) Håper både "gamle" og nye kan komme.

Stedet er som vanlig på Zupperia, klokka 17.00 hvis det klokkeslettet passer alle og datoen er fredag 25. august 2006 :-) Hvem kommer???

Jeg tar som vanlig med min madonna veske og setter den på bordet såde nye kan finne oss lett.

Vi sees!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne opp, jeg!

"Fast" bim-bord er helst ved vinduet, ikke sant Kirsty?

Jeg melder meg herved på treffet!

Hittil kommer:

* Kirsty

* Ine

Skrevet

Eg er med :) Vi har vel el heile gjengen, så vi får drikka litt mindre, og komma oss heim i skapeleg tid, hihi..

Skrevet

Hehe...vi får nå se på det frk. svin :-)

Vindusbordet ja, pleier å ha nr 18 eller 19...men kansje de er opptatt så setter veska på bordet jeg :-) Selv om vi hittill alltid har fått bord der da

Skrevet

Jeg oppsummerer så langt:

* Kirsty

* Ine

* Frøken Svin

Kirsty:

Går det ann å bestille bord? Tar du på deg oppdraget når det nærmer seg treff slik at vi ser hvor stort bord vi behøver??

Skrevet

buhuu!! jeg skal mest sansynlig jobbe den fredagen! :( men er jo ferdig halv ni da...

Skrevet

Da må du komme etter jobb! (Hvis du ikke får byttet...)

Gikk det bra med jenta i helgen forresten?

Skrevet

Gikk bra etter mye styr.... kvinnfolkaltså:P joda, kan jo det.. men må jo evt. hjem med bilen om jeg skal drikke:) hehe.. bytte kan jeg ikke:/ trenger pengene, å siden jeg er ny BØR jeg ikke bytte for mye..

Skrevet

Se hva du får til vettu! Godt det gikk bra i helgen da!

Skrevet

Ja jeg kan godt bestille bord. Venter til vi ser hvor mange vi blir da...kansje vi skulle møtes senere? Sånn i 7-8 tiden istedet? Passer det bedre for folk?

Skrevet

Passar fint for min del å ta det seinare, så får eg tid til å gå heimom etter skulen. Flaut med sekk på byn ;)

Skrevet

Passer fint å møtes senere, da rekker jeg også hjemom med sekken! Hva om vi møtes klokken 20.00? Da rekker Sanne å være med også!

Skrevet

Ja klokka 20.00 høres bra ut. Da lar vi dette innlegget være og forsvinne fra 1 siden så legger jeg ut nytt innlegg med nytt klokkeslett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...