ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Vil bare fortelle at jeg nå har prøvd det du foreslo. Jeg drikker amme te, drikker masse vann, lar husarbeid vente og slapper av sammen med jenta mi. Vi er på dag 1 enda men tenkte å oppdatere deg. Hun fikk mme kun en gang i dag da hun var veldig urolig rundt kl 07. Etter det har jeg kun gitt henne puppen når hun har vært sulten og lagt bort mme. Det går foreløpig veldig bra, men hun spiser nok mye mindre da hun kun "gidder" å drikke i ca 10 minutter av gangen. Jeg bruker den nesesprayen så melka renner vel fortere så hun får vel i seg litt hvertfall? Hun sover en del i dag men våkner mye oftere for mat. Ca hver 2 time. Så pupper vi litt (som regel ikke mer enn 10 min) så koser vi og hun sovner. Hun får i seg nok siden hun sovner eller? Litt engstelig for det jeg da Vanligvis ville hun fått mme på 150ml innen denne tiden på ettermiddagen kveldinga, men det går foreløpig greit, men jeg er litt bekymret da som sagt. Tenkte å kjøpe vørterøl også men har ikke handlet enda. Øker melkeproduksjonen min når hun drikker så lite (?) av gangen da? Rekker ikke pumpe i mellom før hun vil ha pupp skjønner du... Håper du tar deg tid til å lese.. Jeg var forøvrig anonym sist, men signerer med nick nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5938072-expat-er-du-her-du-har-gitt-meg-masse-r%C3%A5d-ang-ammingen-min-vil-bare-oppdatere-deg-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Saa lenge barnet faar 5-6 vaate bleier per dag saa faar det nok vaeske. Det kan godt hende at hun toemmer godt naa som hun ikke har annet tilbud. Det hoeres ut som dette kommer til aa gaa greit. Heng i, og ikke mist motet! Hver annen time amming eller oftere er standard oekedag, da trenger du egentlig ikke pumpe i tillegg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5938072-expat-er-du-her-du-har-gitt-meg-masse-r%C3%A5d-ang-ammingen-min-vil-bare-oppdatere-deg-litt/#findComment-5938773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. august 2006 Ok takk for all din hjelp Fortsatt ikke gitt hun noe tillegg *glad* Vil så gjerne få til dette! Merker jeg er litt sår nå hehe men det får bare gå! hehe.. smurte litt så får se om det hjelper. Godt å høre at det er typisk økedag da.. Fårhåpentligvis produserer jeg nok i massevis snart Ho er blid og sitter å leker i vippestolen sin nå så virker fornøyd, men er sikkert ikke like mett som hun ville vært av mme. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5938072-expat-er-du-her-du-har-gitt-meg-masse-r%C3%A5d-ang-ammingen-min-vil-bare-oppdatere-deg-litt/#findComment-5939148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå