Gå til innhold

September: hei hei igjen itoppen


lilleaina# 17.09.06

Anbefalte innlegg

huff nå er det alt for lenge siden jeg har fått vært her.

nettet hjemme er enda ikke fikset. jeg trur at min gutt oxo kommer før termin litt på grunn av at jeg har vært innlagt i skien for svangerskalps forgiftning. men de vil ikke ta han ut før om 14 dager isåfall. må si jeg begynner å bli klar får å føle meg litt lettere en det jeg gjør nå.

han jege r forloved med må ta på meg sokker før han drar på jobb ellers klarer jeg det ikke hehe

er vel for ingenting kallenavnet flode har kommet. hehe

håper alt er bare bra med deg og godgutten din. du får spørre om aina fra kvelde er på sykehuset når du er der å føder hehe.

hadde vært koselig.

 

klemklem fra aina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei...

 

Så da har du kommet deg hjem fra sykeh da... Vi var hos jordmor i går og hodet hadde festet seg....;-) Og jeg måtte ta det veldig med ro for jeg hadde 1+ på eggehvite. Er hoven i bena så om jeg får høyt BT så kan jeg jo risikere å få sv.skapsforgiftning....

 

Kan vi ikke ha litt kontakt på sms da siden ikke nettet er oppe å går hos dere ennå..??

 

Må jo få vite om de setter igang fødselen din el ikke...

 

Du kan jo sende meg en sms om du vil....91877666....;-) Håper du kommer innom her og at vi kommer i kontakt m hverandre pr sms siden nettet ditt er nede...

 

 

KLEMZ KLEMZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei igjen...

 

Bare skyver tråden vår opp på lista jeg....;-)

 

Håper å høre fra deg snart....

 

KLEMZ KLEMZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skyver oss opp igjen jeg.... Venter spent på å høre fra deg.... Kanskje du allerede har fått din lille prins....?? Jeg er ganske utålmodig nå....:-(

 

Håper å høre fra deg snart....

 

KLEMZ KLEMZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...