Gå til innhold

Begynner nå på Pergotime, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Var på sykehuset idag for en konsultasjon/utredning, og det ble konstatert at "alt" er iorden med "utstyret" :-) Fikk tilbud om Pergotime, som jeg nå har kjøpt på apoteket. Virket egentlig greit nok, den eneste "faren" er at vi kan ende opp med tvillinger (greit for oss!). Så da lurer jeg på, har noen av dere erfaringer eller info om Pergotime dere vil dele med meg?

Håper dette får fortgang i sakene, begynner å bli litt utålmodig (som alle dere alle....)

Takknemlig for svar.

Fortsetter under...

Hei Sondres mamma:)

Jeg har også fått resept på pergo,som jeg skal ta fra syklus dag 4-8.

Så nå venter jeg på tanta!Når begynner du på pergo?Jeg antar du begynner litt før meg,et par uker til tantebesøk her i huset.Fint om vi kan dele litt erfaring på veien om du vil.Jeg har aldri prøvd pergo før!!

Annonse

Hei på deg!

Så "hyggelig" at vi kan følges ad med pergoen da! Helt nytt for meg og.

Jeg fikk beskjed om å begynne dag 5 i neste syklus. Er på dag 18 nå, og iflg. gyn.pol. på sykehuset jeg var på tirsdag og ble undersøkt, så har jeg el omtrent i disse dager. Det hadde jo vært strålende om jeg slapp hele pergo'en da (blir gravid nå altså) - har inntrykk av at det er en skikkelig "hestekur".... Stakkars kroppen :-(

Så la oss si at jeg er uheldig og får mensen igjen i slutten av neste uke, da begynner jeg vel med pergo sånn omtrent 1 september. Let's keep in touch!!!!! Masse lykke til Vilsågjerne! Synes vi begge fortjener å bli gravide, med friske barn, nå...

Jeg er på dag 14 så jeg er rett etter deg i løypa,antar el ca dag 18 jeg også.Tror at pergo kan bli en god dra hjelp,så jeg ser positivt frem til det.Har bestemt meg for å ikke lese om bivirkningene,i håp om at jeg ikke skal få dem alle sammen...*smiler*.Ønsker det beste for deg nå Sondres mamma,og jeg er sikker på at det skal bli vår tur snart.Vi følges videre!

Klem fra vilsågjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...