*Lenn* :-)) Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Hei vennen min ) Så bra at du er kommet så langt.......slimhinne på 9,5 er jo knallbra...!! Husker ikke disse størrelsene på follikler....begynner å bli en stund siden mitt uttak....rett før jul i fjor....... Håper det går bra for dere denne gangen!!!! Skal krysse alt jeg har (som vanlig!!!!) ) Jeg er skikkelig sliten om dagen....nesten så jeg lurer på om jeg holder på å gå på en smell.....Sover lite om natta, og føler for å sove på dagen (ikke lurt...) Er så utrolig gåen!!....skulle prøve å gå tur med en venninne igjen i går, har ikke gått på noen uker, og holdt på å gå i bakken. Var helt ferdig. Kroppen er så tung.....og det er så vanskelig å være "høyt oppe".... Har begynt i ny jobb, og det er så hektisk!! Skikkelig slitsomt....sukk. Så har ikke særlig overskudd hjemme, hverken til mann eller barn... Det er jo egentlig helt tragisk. Får ta noen dager til og se hvordan dette utvikler seg. Lenge siden jeg har vært sånn som jeg er nå....... Fikk liksom ikke sørget ferdig over SA-en i sommer heller. Hadde så masse besøk så jeg rakk ikke tenke på at hverdagen skulle komme en gang.....Selv om jeg alltid prøver å tenke framover og ikke se meg noe særlig tilbake (på sånne ting iallefall) så går det trott nå....... Venter på mensen også....har jo ikke peiling på når den kommer, men søndag som var, var det 4 uker siden jeg begynte å blø.....og det er vel "noe" på gang med kroppen. Kjennes slik ut....Håper det. Det passer svært dårlig om dette forsøket blir utsatt. Kjenner at det er viktig for meg å få komme i gang igjen........ Har vært helt åpen om IVF på nyejobben min. Lederen min er kjempegrei, og jeg har allerede sagt at vi skal ha flere turer til Trondheim...Synes fortsatt det er best å være åpen om det. Orker ikke spekulasjoner i hytt og pine...ja du skjønner................. Skal til akupunktur i morgen....håper han har noe som kan gjøre at jeg får mere overskudd (og at neste forsøk går i boks )) He he..... Dette ble jo tragisk lesning....., men har liksom ikke noen høye gir om dagen.... Håper det går oppover etter hvert ) Hold meg oppdatert framover da vennen ) Lykke til på neste UL ) Stooor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5937843-brumm-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 15. august 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 15. august 2006 *DYTT* ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5937843-brumm-o/#findComment-5940261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 Hei lille venn:) Huff så trist at du er så langt nede... Tror nok alt dette bunner i at du ikke fikk sørget ferdig, som du sa. Blir som å utsette følelsene og at en "tror" det går over med litt tid. Men det hjelper jo ikke å skyve det forran seg...Stakar lille deg. Så kroppen din reagerer nok nå, derfor er du litt ute av deg selv. Hjelper nok når mensen kommer, da starter dere på nytt igjen og du har ting å se frem mot. Og akupunktur er jo midt i blinken! Skulle du det imorgen? pussig, det skal jeg og:) Har jo tenkt på det en stund. Ringte til et sted jeg ville gå og la igjen beskjed. Ventet på at de skal kontakte meg. Så jeg fikk time imorgen. Er jo bare helt fantastisk!!! Vet ikke om det er litt sent å begynne, hun mente at det ikke var det. Vil jo øke blodtilførsel og få eggene til å bli STORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yes! Jeg tenkte at det er et forsøk verdt. Vet ikke hvor ofte jeg skal dit, får vel høre det imorgen. Hadde vel vært perfekt om jeg kunne komme tors og fre og. Skal på ul igjen på tors. Er veldig spent på utviklingen. Mannen min sjekker fergetider, mens jeg er litt mer skeptisk og har vanskelig for å tro at vi kommer oss til Danmark. Er jo ganske uvirkelig egentlig. Innbiller meg at jeg har litt for lav dose...Men det var jo en del små follikler der, så de vil jo passe på at det ikke bare blir maaange små, som første gangen. Jeg har egentlig litt mer troen på dette nå som jeg skal ha akupunktur. Både du og jeg er jo litt alternative, så skjønner ikke hvorfor vi ikke har gjort dette før.. he he. DENNE gangen skal det gå bra med oss. For 2 år siden da vi håpet på gravid-mager til jul.... Det er denne julen! Julen 2006 har Lenn og Brumm fine gravid mager:) Hold fast ved det da lille venn. Drømmene er det ingen som kan ta fra oss!!! Jeg har følt meg veldig bra den uken jeg har gått på sprøyter. Jeg har trent masse, gått ned 3,3 kg!!! Hurra!!!! De siste gangene har jeg bare lagt på meg og følt meg elendig. Idag følte jeg meg svimmel og litt kvalm, så har tatt det med ro. Har fått ny jobb også!! Det er veldig gøy da! Vet ikke helt når jeg skal begynne. Er en del kurs ol. Har jo fortalt om alt dette og Danmark osv. Ser ikke noe poeng å holde det skjult. Så vi avventer litt med kurs til jeg vet mer om evt når vi skal til Danmark osv. Spennende med din nye jobb da. Er nok fint for deg at dere har såpass bra kommunikasjon og forståelse. Lettere når dere skal til Trondheim osv. Men fra du får mensen, hvor lang tid tar det før dere er igang ol da? Denne gangen skal det gå Lenn, jeg krysser alt!! Lykke til på akupunktur også. Det kan nok sikkert hjelpe for andre ting også. Spenninger i kroppen osv. Kanskje du bare får ut all "dritt" så du kan starte på nytt igjen! Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men nå må jeg ta sprøyte. Han står klar her.. he he Mange store klemmer til deg lille vennen min:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5937843-brumm-o/#findComment-5942985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 dytte Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5937843-brumm-o/#findComment-5964404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 17. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. august 2006 Litt dårlig tid akkurat nå, men måtte bare inn og sende deg en kjempeklem og gratulere deg med at det blir tur til Danmark!!!!!!!! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ) Dette går veien!!!!!!!!!!! Vi snakkes vennen ) Klemmer i fleng fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5937843-brumm-o/#findComment-5964892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 17. august 2006 #6 Del Skrevet 17. august 2006 Tusen takk søte deg:) Snakkes da:) Klemmer fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5937843-brumm-o/#findComment-5970777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 19. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 19. august 2006 Hvordan går det Brumm ) ??? Er dere reiseklare snart?? Dette blir super-spennende............. Jeg går her og venter på mensen jeg da.......*stønn* Er det ikke det ene så er det det andre, liksom............. Er så redd for at den skal la vente på seg, slik at det går så lang tid at det er fullt på StOlav når den endelig kommer........Har satt av time i uke 35, men den bør jammen se til å dukke opp snart ) Tok en graviditetstest i dag, selv om jeg var 99,9% sikker på negativ. Og den var jo selvsagt det. Men så tenkte jeg at, sistgang gikk alt an.....Var helt uten symptomer og hadde testa neg.....Og så var jeg plutselig gravid likevel. Så jeg kunne ikke dy meg....... Vi snakkes vennen .o) Stooor klem fra meg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5937843-brumm-o/#findComment-5983457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 19. august 2006 #8 Del Skrevet 19. august 2006 Hei lille venn! Ja vi er ganske reiseklare. Men vil ikke være helt 100% ennå da...... Skal på ul på man morgen.Nå går jeg og bekymrer meg for at eggene ikke har vokst i helgen..... Eller at de har blitt for store og bare forsvunnet... Var jo tors jeg var på ul...... Er mange tanker som svirrer rundt. Er litt beroliget pga akupunkturer. Tror det er grunnet for at eggene har utviklet seg som de har gjort. Men vi har bestilt hotell da. Det var jo ikke lett. Fullt over alt. Nå går jeg rundt og egentlig bare er i dårlig humør og hormonell... Er jo ingen ting som skal til før jeg blir sint eller begynner å gråte. Kjenner at lunta er kort..... Skulle jo egentlig bare gått rundt og smilt og vært glad nå. Får se på man hva gyn sier. Håper jo og regner med han sier god tur og at vi reiser på tirsdag. Å håper jo at mensen kommer til deg snart. Leste du den meldingen hvor jeg "sendte den til deg". Tegnet en knapp og "trykket" sendt:) hi hi. Men går det ann at det er fullt der oppe da?? trodde ikke det gikk ann... Men er jo ofte at hvis en tar en test, så kommer mensen rett etterpå... Får håpe det da!!!! Eller at testen kunne vært positiv:) Det hadde jo vært det beste:) Snakkes. Store klemmer fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5937843-brumm-o/#findComment-5988940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 20. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 20. august 2006 Åååå, jeg kjenner meg igjen....denne frykten for at noe kan gå galt slik at forsøket ikke går som planlagt..... Husker bare følelsen sist frys da jeg måtte ha 3 ultralyder og var sikker på at løpet var kjørt.....Det er så vondt...Den lange veien vi går først ifht medisinering og sånn, og så er det ikke alltid ting likevel går som vi vil... IVF er virkelig en prøvelse....Når man ikke har opplevd det, så har man ikke fatteevne til å forstå hve det er vi gjennomgår. Stikkordet er "venting".....Tålmodighet er noe vi er nødt å ha, enten vi vil eller ikke ) Jeg fikk mensen i går og var overlykkelig (det var jeg IKKE i sommer da den kom for å si det slik...IVF er rare greier.... opp og ned) Så nå er de 2 første Progynovaene tatt ) Ringer inn mens i morgen og bestiller ultralyd og legetime. Er så glad for å være i gang. Det blir superspennende for oss og se om akupunkturen har noe innvirkning! Jeg skal tilbake torsdag og er veldig spent. Jeg tror absolutt det har noe for seg. Jeg har hatt utrolig lite overskudd i det siste,samt at jeg har vært pottetett og hatt vondt i ørene og bihulene. Jeg merket at jeg var "lettere" dagen etter aku. Kanskje det var tilfeldig?Det får jeg ikke vite, men det er jo en tanke.... Jeg har bedt aku-en om å gi meg nåler for å stresse ned og å sove godt på natta. Og jeg har iallefall sovet godt de siste nettene....Så jeg får håpe at det hjelper. Hva med deg? Merker du noe? Hvilke nåler har du fått? *Krysser fingrene* for UL i morgen og håper du kommer innom før dere drar til DK ) Ha en fortsatt fiiin dag vennen ) Stooor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5937843-brumm-o/#findComment-5996445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 20. august 2006 #10 Del Skrevet 20. august 2006 Hei! Ja du beskriver AKKURAT hvordan alt dette er. Og en må virkelig oppleve det. Så mange ting en må igjennom. Foreløpig har jeg jo "bare" erfart hvordan venting på større egg har vært. Og denne gangen også venting på å reise. Så blir det venting på om de får ut egg, så venting på om de blir befruktet og delt..... og så er det evt graviditet..... Herregud... ikke bare bare dette.... Ja det er "godt" jeg ikke er alene om følelsen. Trenger ikke å forklare det her egentlig...... Er bare så spent til imorgen. Brumm mannen og brumm-jenta mi skal og bli med til gyn imorgen. Kommer vel ikke til å få sove i natt....... Så supert at mensen har kommet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg glad!!!!!!!!! Blir det insetting i uke 35 da? Får du dato imorgen? Er jo flott du slipper å veeeeeeeente..... Da vil vi forhåpentligvis ligge likt da!!!! Håper det går bra for oss begge denne gangen:) Skal til akupunktur etter gyn imorgen, om alt er som det skal da. Er veldig fornøyd. Blir veldig beroliget. Men sovner ikke på et blunk ennå akkurat..... Spurte hun litt vedr øreakupunktur. Om å ha nålene der i noen dager. Hun sa hun gjorde dette tidligere, men har gått bort i fra det fordi det ikke har noen virkning?? Hun sa det er mange som praktiserer dette. Men det er visst bedre å la det virke i de 20-30 min en er der. Har virkninge i 1 døgn etterpå. Når nålen bare "er der", har den ikke den dyptvirkende behandlingen. Ja ja ikke vet jeg. Kan jo være interessant å høre hva din akupunktør sier:) Uansett synes jeg det er kjempe fint at vi har begynt med dette. Er jo bevist at det har en positiv virkning v ivf. Så nå er det bare for oss å bli gravide Lenn!!!!!!!! JA!!!!! Skriver her imorgen og, så blir du oppdatert på hva som skjer. Skal ta med den bærbare til Danmark og. Så om det er trådløst nettverk på rommet, kan jeg skrive litt:) Spent på deg imorgen og, når du skal ringe inn mens. Ha en god natt lille venn, "snakkes" imorgen. Stoore klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5937843-brumm-o/#findComment-6004321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 21. august 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 21. august 2006 Ville bare ønske deg lykke LYKKE til senere idag!!!!!!!!! *krysser og krysser* alt jeg kan!!! PS. Jeg har nåler i ørene. Skal klemme på dem 20 sekunder morgen og 20 sekunder kveld ) De detter bare ut når de detter....... God lykkeønskningsklem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5937843-brumm-o/#findComment-6005193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 21. august 2006 #12 Del Skrevet 21. august 2006 Å du er søt!!!!!!!! Tusen takk. Vi reiser imorgen!!! Hurra! Egguttak på ons. Har skrevet et eget innleg:) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5937843-brumm-o/#findComment-6007019 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå