babygullz <3 vilde Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 noen der som har ikm uke 34?? jeg selv har ikm den 26 august... hadde el i helga...satser på at det satt seg en spire=)=)=) min 2 dag som røykfri også=)=)=)
Netty32 Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Heisann!! Jeg har ikm 21 august... tror jeg..! Har hatt veldig uregelmessige sykluser, men sånn gjennomsnittlig skulle det bli da! Er i 2pp, og satser på at det sitter denne gangen! Gratulerer med røykekutten, babygullz, bra jobba!! Ta en dag av gangen, så skal du se at du plutselig har vært røykfri i laange tider! Har selv slutta å røyke for noen år siden, så jeg vet hva det koster!
babygullz <3 vilde Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 takk=) ja jeg er kjempestolt av meg selv, for jeg har smugrøkt i en god stund nå...selv om sambo vet at jeg egentli har røkt liksom..men nå har jeg faktisk ikke røkt på to dager, og tenk, en gang blir d 2 år..=) gikk bare inn for meg at d nyttet ikke å lure meg selv. og d blir utrolig mye bedre for en baby inni magen min nå som jeg slutter å røyke på ordentli=) håper bare jeg er blitt gravid nå=) føler meg ganske "voldtatt" og mørkbanka der nede i dag...hadde el søndag...vet ikke om d kan vre noe symptom men.. har du barn fra før? ellers har jeg bakt boller å vaska hele leiligheten, s jeg har vært ordntli husmor idag..hehe=)
Mamman til Tiril Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Jeg har også IKM den 26 august Håper også veldig på at denne gangen sitter det!!!! Grattis med 2 dager uten røyk da!!! Slutta med det når jeg var gravid med tulla som nå er 3,4 år. Har ikke tatt et blås siden Lykke til med både baby og røykeslutt da!!!! 15pp
Netty32 Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Nei, verken jeg eller min samboer har barn fra før, så dette vil bli vår første! Hvis det går da..Det hørtes visst litt pessimistisk ut.. Er egentlig ikke det, jeg innbiller meg både kvalme og ømme pupper!! Forrige pp greide jeg til å med å få halsbrann- det har jeg aldri hatt før!! Skal si du er flink- send over en bolle til meg da er du grei, sitter her med noen tørre knekkebrød!! Og hvis du er lysten på mere vasking, så er det bare å komme hit, jeg har et stort hus som hadde trengt en runde med filla! Blir spennende å følge med i neste uke da!! Klem
babygullz <3 vilde Skrevet 16. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2006 takk takk=) boller skal du få...men må lage nye idag da..dem forsvant fort swer du, sambo ble helt sjokka i går når jeg hadde bakt selv..han trodde jeg hadde vært å handla meg sånn 1-2-3 pakke..eheh.. huset kan jeg godt vaske..har fått helt vaskedilla. jeg gleder meg vedøig til neste uke, for å se om d skjer noe=) om tanta kommer eller ei...men har liksom ingen symptomer?? ikke liksom symptomer denne gangen en gang. hmm... føler meg bare til mørkbanket nedentil kansje...om morgenen.. og så er jeg litt kvalm i et par sekunder, men d er fordi dem maler her ute, å jeg blir ordntli kvalm av malinglukt...
babygullz <3 vilde Skrevet 16. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2006 min 3 dag som ørykfri anyway=)=)=)
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Jeg har IKM fredag 25/lørdag 26. Positiv eltest på fredag, så vi har prøvd fredag og lørdag:
babygullz <3 vilde Skrevet 16. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2006 jeg tar ikke el tester da. men jeg har 32 dager syklus, og utifra kalkulatoren på babyverden skulle jeg ha el 13 august. stemte bra utifra tappen også denne gang=) så jeg hadde el søndag eller mandag ifølge tappen. hadde sex nok til at d skulle klaffe da=) så håper bare at dem fant veien inni der=)
Netty32 Skrevet 16. august 2006 #10 Skrevet 16. august 2006 Takk for bollene, babygullz!! De var gode! Jeg har ikke helt forstått det der med tappen enda jeg, hvordan skal den kjennes under eggløsningstider? Høres ut som dere har peil på det!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. august 2006 #11 Skrevet 16. august 2006 jeg har ikm den 22....håper at den ikke kommer...begynner og bli litt små lei nå.Håper bare at det skal klaffe snart.Ingen symptomer enda...ble kvalm her en kveld..men tror det var noe annet.vi får vente og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå