Skilpadden Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Vi var på ul tidligere i dag, fordi jeg har hatt litt blødninger de siste dagene. Føler at symptomene mine var blitt svakere, så var veldig bekymret, og hun på sykehuset forberedte oss på at det kunne ha gått galt. Jeg la meg til, og på skjermen fikk vi se et bitte-lite hjerte som slo som bare det. Alt så bra ut, så ingen ting å bekymre seg for. Jeg var så glad at tårene strømmet... Er 6+3, så er jo fortsatt ikke garantert at alt går bra, men det ga jo et ekstra håp. Håper alt er bra med dere og spirene deres også! Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Åhhh så koselig! Kjenner følelsen, det er herlig. Selv om det ikke er så mye man ser så erdet noe magisk alikevel! Kos deg med spiren din nå, og send den masse gode tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 Så godt å høre Skilpadden :-) Håper at det går bra med den lille spiren din fremover :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 15. august 2006 #4 Del Skrevet 15. august 2006 Så bra å høre Skilpadden.. Når hjertet først slår så er mye gjort.. Da er sjansene for at det skal gå bra gode!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 15. august 2006 #5 Del Skrevet 15. august 2006 Hei:) Da er vi to i samme båt. Vi var også på UL i dag og fikk se ett lite hjerte banke. Det var stooort. La oss holde litt kontakt fremover. Jeg er i uke 7+0. Har heldigvis ikke hatt noen blødninger. Nå ser vi skikkelig frem til ny UL om fire uker. Godt å få en sjekk til når det har gått enda noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 15. august 2006 #6 Del Skrevet 15. august 2006 Så fint, Skilpadden. Er så glad på dine vegne. Jeg går med konstant frykt for å se blod i trusa eller på papiret. Ønsker deg lykke, lykke til, og håper at spiren har kloret seg godt fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå