Gå til innhold

Var barnefaren med på 3 mnd kontrollen???

Anbefalte innlegg

Vi skal på 3 mnd kontroll på torsdag, og lurer på om jeg skal ha med sambo...

Dro dere alene?

Det skal være barselgruppe samling for første gang, så jeg vet ikke helt om jeg vil dra alene for å få bedre kontakt med de andre..Hørtes kanskje dumt ut..

Fortsetter under...

Annonse

Pappa'n har vært med på alle kontrollene både under svangerskapet og på sykehuset/ HS etter fødselen. Det er kun fordi han jobber mye på kvelden, og som oftest hjemmefra. Hadde han jobbet på dagtid og ikke hjemmefra, så kunne han ikke ha vært med.

Vi har ei på snart 2 år og lillesnupp på 7 mnd, og pappaen har da vært med på de fleste kontroller. Han vil jo ha med seg det som foregår der han også, og hadde nok ikke syns det hadde vært det samme om jeg hadde måttet gjenfortelle hver gang. Han er på jobb, men gir bare beskjed om at han skal på HS. Han har heller aldri fått noe spørsmål om det fra jobb, så tror de også syns det er naturlig.

Vi fikk invitasjon til barselgruppe(med hun på 2), men oppfattet ikke at det var det men trodde det var et vanlig infomøte til småbarnsforeldre. Så vi troppet opp begge to, og han ble vel litt paff da det bare var 8 mammaer og babyer der:-) Var med på treffet, men var litt småsur for at jeg hadde sagt det var info og at begge foreldrene kom til å være der...hehe.

Her har ikke pappa vært med noen av kontrollene eller på de kontrollene jeg hadde før jeg fødte...

Han har vært på jobb, kunne jo ikke ta seg fri hver gang jeg skulle få vite at alt sto bra til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...