Gå til innhold

Spark nedover?????

t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!!! enda et spm fra meg ;-) kjenner dere spark rett nedover? mot underlivet på en måte??? jeg tror jeg gjør det noen ganger jeg, akkurat som om det vibrerer litt inni nedi der liksom....... ikke rett ut mot magen, som det som oftes gjør, men nedover inni der et sted......

noen andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner det i alle retninger! Noen ganger kjennes det nesten ut som den kreftprøven man tar av livmorhalsen, sånn napp i det området liksom. Hender jeg kjenner spark i retning ryggraden også, men ikke oppover mot magesekk eller ribben ennå heldigvis...

Skrevet

ja ja ja, sånn kjennes det ut ja, som den prøven :o) også vibrerer det noen ganger litt syns jeg, nesten litt ubehagelig ;-)

godt det ikke var meg det var noe galt med;-) var litt nervøs for det jeg!!!

Skrevet

Jepp kjenner det innimellom som om hun sparker på det som er der inne i magen og nedover mot..ja du vet.. man kan ikke kjenne det utenpå som man kan om det sparkes i andre retninger. Hadde det sånn her i noen dager nå og da jeg var hos legen spurte jeg om hun kunne kjenne etter hvordna hun lå, og da lå hun nettopp med beina rett nedover mot underlivet... er sikker vanlig:)

Skrevet

Akkurat sånn kjenner jeg det også - og noen ganger rett på urinblæra... Må fly rett på do - og ut kommer 2 dråper.... hihihi

Skrevet

Kjenner spark i alle retninger: opp, ned, høyre, venstre, innover og utover.. :-)

Skrevet

samme her...Nesten litt ekkelt når ho sparke nedover, og det vibrere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...