t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Hallo!!! enda et spm fra meg ;-) kjenner dere spark rett nedover? mot underlivet på en måte??? jeg tror jeg gjør det noen ganger jeg, akkurat som om det vibrerer litt inni nedi der liksom....... ikke rett ut mot magen, som det som oftes gjør, men nedover inni der et sted...... noen andre???
Ylva og Mathilde Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Jeg kjenner det i alle retninger! Noen ganger kjennes det nesten ut som den kreftprøven man tar av livmorhalsen, sånn napp i det området liksom. Hender jeg kjenner spark i retning ryggraden også, men ikke oppover mot magesekk eller ribben ennå heldigvis...
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 ja ja ja, sånn kjennes det ut ja, som den prøven ) også vibrerer det noen ganger litt syns jeg, nesten litt ubehagelig ;-) godt det ikke var meg det var noe galt med;-) var litt nervøs for det jeg!!!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Jepp kjenner det innimellom som om hun sparker på det som er der inne i magen og nedover mot..ja du vet.. man kan ikke kjenne det utenpå som man kan om det sparkes i andre retninger. Hadde det sånn her i noen dager nå og da jeg var hos legen spurte jeg om hun kunne kjenne etter hvordna hun lå, og da lå hun nettopp med beina rett nedover mot underlivet... er sikker vanlig:)
popkind Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Akkurat sånn kjenner jeg det også - og noen ganger rett på urinblæra... Må fly rett på do - og ut kommer 2 dråper.... hihihi
mensana Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Kjenner spark i alle retninger: opp, ned, høyre, venstre, innover og utover.. :-)
Tess30 Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 samme her...Nesten litt ekkelt når ho sparke nedover, og det vibrere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå