Gå til innhold

merskaa


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

heisann! oppsøker virkelig "sambygdingene" mine her inne....er så få fra sogn og fj.Ser du fødte 30 juli, i førde? eller et av de andre stedene? Jeg fødte i førde, men var reist hjem den 30....fødte 26!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

heisann!! ting tar litt tid:) fødte på lillehammer, var på vei heim fra ferie og kom meg ikkje over strynefjellet før ting var virkelig i gang 5 veker fortidlig... ( lang historie egentlig)

kor e du fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e utflytta jølstring!

oi det var tidlig fødsel for deg.....kor stor var bebisen da?

kor du e frå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e stryning... ho va 2222 gr og 47 cm når ho blei født... men ho va 3050 gr og 52 cm i går so ho vekse fort:) fikk du jente el gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk ei jente, ho var 3944g og 52 lang ved fødsel! har frå før en gutt på 3 år! Var no bra størrelse på jenta di da, men fortsatt lita ser eg...! Vi var på vekta for 11 dager sia, då var jenta mi blitt nesten 4,8 kg....! Stryning du ja, kjenne no nokre dar inne, eller kjente heiter det vel, for eg gjer det ikkje no lengre! Mor mi var i si tid saman med ein kar derifra...maaaaaaaaaangen år sia, han var byggmester og heitte ove....skriv ikkje etternavn her! Han hadde 3 barn, monica, lisbeth og frank! ellers veit eg kem en del stryningar e....jan ivar..eller john ivar..hmmm no vart eg usikker..men men.

 

kor gammal e du da? eg er sjølv 27! Har du nokre kjente på jølst kanskje? var det ditt første barn dette? er i ammetåke så sorry om eg stiller samme spørsmål fleire ganger...hugsar ikkjelengre noke som har skjedd i fortid.....i tilegg så skrike ho akkurat no, så da blir eg heilt kokko i haue!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

berre vekta går opp so e eg fornøgd, og sida ho e litt prematur so ligge ho litt etter merka eg allerede, men d kjeme seg etterkvart..

veit ken dei e ja, men ikkje sanne som eg har kontakt me, jan ivar heite han og har blitt heilt kokko i hodet!!! el han har vel egentlig alltid vert d men, d blir berre verre!!!

Kor du helde til hen no da? sida du va utflytta jølstring

eg blir 24 om 20 daga:) hadde noken kjente, sanne som gjekk på skule i stryn når eg sjøl gjekk på skule her, men eg huska berre klallenavna vi hadde på dei:) jepp mi første, og eg går konstant i søvne følest d som.. men har en kjempe kjekke mann (forlova) so e utrulig flink å hjelpe til!!

e ikkje berre berre å holde på me noke når dei skrike:) eg blir so dårlig når eg legge ho på magen for å trene hodet, for da skrike ho en go del... men d blir vel bedre d og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jan ivar koko i hode.....rette betegnelsen ja!trur dei stryningane eg har kjent oppigjøna åra..har vore dei verste...dei som andre stryningar later som dei ikkje kjenner..hehe!!!eg er busett i ytre sogn...saknar jølst, så får sjå en gang i framtid om vi flytter tilbake, men ikkje lett å flytte når en har invistert i hus og heim..og at vi bur på en plass der vi veit det blir vanskeligt å få den summen en har lagt ut på huset, ikkje et attraktivt område med andre ord...hehe!

Ja viktigaste e at ho vekse seg stor og rask! eg er tante til ei prematur, ho var vel ca på str med di jente, født litt for tidlig, men i dag( 3,5 år) er ho større enn jamnaldringane, og ho har heile tida låge forut på utviklinga då ho vart nokre mnd, så om jenta di ligg litt etter no, kan det faktisk gå an at ho tar dei atte, og gå gjerne forbi dei andre på sin alder! Blir spennande å sjå! Vi skal på 6 vekers kontroll i mårå, er spent på kor stor mi jente er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor d gjekk på 6 vekers kontroll idag?? vi ska på torsdag.. oss begge, kvir meg litt på min del... men d e vel fort gjort..

d må no vere noken so e kjempe itr. i å bo der da, viss enn ska få igjen d enn har lagt ut på d, ikkje s samme som å bo i s&fj generelt og oslo der enn kanskje får igjen d dobbelte av ka enn ga...

d kjeme seg, men når dei på samme alder seie at ungen deira smilte t dei so blir liksom t at enn går å venta og venta på at ting ska skje, men må berre vente noken ekstra veke.. har jenta di smilt t deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! Ja jenta mi begynte tidlig å smile, eine tanta hennar som fekk det første..veldig surt at det ikkje var til meg..hehe, men no er ho begynt å "prate" o..lager skurre r om en kan kalle det d! Hugser sit eg fikk barn, gutten min var ufattelig treig motorisk, men så fort han passerte 1,5 år var han plutselig flinkare enn mange andre jamnaldringar, så skal nok sjå at jenta di blir førstemann til noko, men prematurbarn er ofte trigare i starten, godt å vite at det berre er i starten, og at seinare i livet er det ikkje slik lengre! Vel på 6 ukers kontrollen gikk det bra, ho var ved fødsel 3944g og 52cm og no var ho 5120g og 56,5cm.....så ho vekse ho og! værre med min 6 ukers kontroll, har enda ikkje turt bestille time....e so lei av alle so skal kike oppi "gamla"..hehe, men eg må vel......skal bestille time snart....en anna dag..hehe! fortell ka dei gjorde med deg på kontrollen, for da eg skulle etter forrige fødsel avfeide dei gu-èn fordi eg snart skulle sjekkast alikavell i forbindelse med en operasjon, men dei sjekka jo ikkje slikt under operasjonen, eg sov så kanskje dei sjekka, men eg veit ikkje ka so skjedde....så er nyskjerrig på ka dei egentlig jere....!

no er eg begynt ¨å forberede dåpen, skal ha den 17 sept. Skal de døype, eller har de kanskje allerede gjort det???

Kos å "snakke" med deg....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d e kos å "snakke" me deg og:)

kjekt at dei vekse og at alt e berre bra!! e d berre vekt å lengde og samtale dei har på 6 vekers konroll? eg synst eg har hørt en plass at dei "bøye og bende" på dei so noken golvkluta...

eg og kvir meg so noke anna vondt på den skjekken, men fant ut at d va like grett å ta d på samme dag og slapp eg å tenke noke meir på d.. ska fortelle deg ka dei gjere:) kanskje ikkje i detalj men.. hehe

vi ska døype, men ikkje før 22 okt, e liksom en liten tradisjon i begge våre sine familia at dei ca 3 mnd før enn døype, sjøl om eg kunne tenke meg å hatt d før men... blir dokke mangen i dåpen? faddera, venna el familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er pga at vi hadde valget mellom 17 sept og neste i november at vi valgte dåpen no, så kjolen skal passe, for dåpskjolen vi skal bruke er 110 år i år, og ikkje så stor i str, så da blei det september! oktober skal vi i bryllup i ålesund den helga det var kyrkjesøndag her.....! vi blir 30 i dåpen, halvparten vaksne , halvparten barn,så eg har leigd gymsalen på skulen, for der er det boltrplass til barna om dårlleg vær, og ved fint vær er det kjempeflott uteområde, så da slepper vi "maset" fra mange barn..hehe!! skal ha 5 fadrar,(3 søsken, en nevø av meg og ei venninde av meg )og kvir oss veldig til gudstjenesta fordi den kjeme til å bli laaaaaaaaaaang! skal være 2 dåper, presentasjon av konfirmanter og 50 års konfirmantene skal jubilere....og her har dei ikkje dåpen før ETTER preika, så skrik ungane, må vi berre bli sittande...veldig dumt! skulle ønske dei hadde hatt dåpsseremonien tidlig, så¨en kunne gått ut for mating, bleieskift og skriking om det skulle bli et problem!

har bestilt middag frå det lokale hotellet her, så denne gangen skal eg ikkje lette en finger i forkant av dåpen, sist blei det så mykje stress, enda eg bestilte maten feridg levert på døra, men å få orden på hus og heim, samtidig som en skulle losjere gjestene i huset uten å rote, var berre frustrerende! korleis skal de ha dåpen? tenkt på kaker?? er litt usikker på kva kaker eg skal ha, nokre tips? har litt lyst på nåke "nytt" men ikkje så lett å komme på??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelpe meg altso... d va ikkje lite på engang:) men korfor e d sann at presten må ha samtale me oss før dåpen? har eg liksom ikkje skjønnt, kunne ikkje dei berre sendt oss d vi måtte lese? men dei ska vel vere sikkre på at d blir gjennom gått:) her trur eg dåpen e før preika at dei tar d sann at vi kan gå ut men har ikkje peilig... vi ska lage maten sjøl,laga den dagen før sann at d e berre å varme den oppigjen. vi får heilt ferskt elgkjøtt helga før , skulla hatt noke alternativ t den gryta veit ikkje heilt om spekemat e noke å satse på, blir so lite liksom kan ikkje ha alt for mykje heller og fullt koldtbor trur eg ikkje d blir. ska ikkje ha d heime svigerfar har ordna me lokale i et gammalt gardstun so blir brukt til festligheter. so har vi et vennepar so ska hjelpe oss på dagen me varme maten, fordi vi hjalp dei.. so blir vi berre 17 og yngste (uten om jenta) e 15 so d blir ikkje mas fra små unga:)

vi ska vel berre ha dei vanligaste kakene, kransekake, marsipankake, trøffelkake(sjokolade), verdens beste, suksessterte (sann me gul eggekrem), ostekake, karamellpudding og heimelaga fruktsalat. trur eg d blir, eg e ikkje so gla i kake men resten av familien e so da må eg no ha ett lite utvalg.. har og lyst på noke nytt, men d e no d å komme på d da, og få den vellykka til dagen viss enn ikkje prøva å lage den før.. har du kikka litt på nett etter oppskrifter da? ser av og til uta på hjemmet at dei har sanne billag til bladet og der ser d ut so der e mykje godt..(www.detsoteliv.no) der va mykje rart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oiiiiiiiiiiiii, det var mangen kaker!!tenkte eg skulle ha 4 eller 5, sist hadde vi 8 kaker...hadde fleire naboer på besøk dagen etter for å bli kvitt mest mulig, men mykje endte til slutt i bosset desverre, så denne gangen blir det ikkje like mange kaker!søsteren har tilbudt seg å lage verdens beste, så det sa eg jatakk til, bestiller nok ei marsipankake, og så er eg så heldig å få tak i ferdig kaker til innkjøpspris på arb.plassen min, så betiller nok eine kaka der, og lager da den siste sjølv! har vurdert å kjøpe sånne små-desserter som dei selger på Lidl, koster ca 3 kroner, og det er veldig mektige, er vel sjokolade og vaniljesaus dessert eller nåke i den dur, ha de på kaffibordet!får sjå når det nermer seg om eg gjer det! fruktsalat trur eg eg og vil ha, er jo godt å friskt i lag med alle dei mektige kakene,som en fra før av er for mett til å ete pga middagen..blir alltid et mat-jag på slike dager, men eg som er matvrak liker jo det;)

Elgkjøtt høyrest jo spennande ut, har aldri smakt det, men er sikkert godt??ligner det på hjortekjøt på smak??

 

Presten sist berre forklarte oss kva som skulle skje i kirka den dagen dåpen skulle være, kva rutinene er osv, slik at en er forberedt! den gang snakka vi og litt om ei bok som vi fekk, ei bok dei her gir til dåpsbarnet fra kyrkjelyden! så blei navn og adr på faddere notert!

Denne gangen gjorde presten det same som sist, men no var det en vikarprest som var på samtale her, han satt i tilegg og las opp alt som blir sagt under sjølve dåpsseremonien..det tok si tid, venta berre på at han skulle ta preika i same slengen, men hehe, den slapp vi! går egentlig kjapt slike besøk, men en kvir seg alltid litt i forkant! heldigvis var presten som var her veldig interessert i båter, sånn som min mann, for da flaut praten her..blei ingen pinlige tause øyeblikk!

oi, bæsjeblei på gang her kjenner eg...ikkje av meg asso...HEHE....men lisjejenta! tytast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mange kakemonster i familien, so har vi restefest for venna dagen etterpå, for der e alltid noken so har lyst på kake. so dei forsvinne:) men d e berre so synd me den fruktsalaten, kunne tenke meg å ha sommerfrukter (melon, nektarin, fersk annanas f.eks) og selfølgelige d jo på seinhøsten vi ska ha dåp... kanskje litt vanskelig å få tak i da, men e jo lov å håpe...

e ikkje heilt sikker på smaken, berre at d e veldig godt.. so e d so lenge sida eg har spist hjortekjøtt at eg kan ikkje sammeligne:) ka du ska servere t middagen da? (har du svart på d kanskje?? *flau*)

 

so va d den 6 vekers kontrollen da.. hehe... eg slapp av en merkelig grunn som eg ikkje veit å sette meg i den grusomme stolen, ho spurte meg berre om eg hadde hatt plage me stinga eller vondt noken plass og d har eg jo ikkje, so spurte ho meg om masse spm om kor d gjekk og sann.. ikkje noke farlig...:) men hadde sikkert vert noke anna om eg måtte opp i stolen...

 

no har eg rydda og styra sida kl va 0900 i dag fordi eg får besøk av ei tante me kvite hanska (trur ho har støv på hjenen) so eg går berre å lure på om har ser grett nok ut, men d går sikkert bra, ska no ikkje stresse seg opp pga besøk, men her kan vel ikkje sjå ut som et bombehus heller:) jau jau..

om vi ikkje snakkast i løp av helga so får du ha ei trivelig helg!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har nett svigers reist, så eg har og hatt hurtig-reingjering her i huset i dag tidlig..hehe! glemte plukke visne blader av en blomst, så det gjorde ho når ho oppdaga det...men men, da sleppe no eg ta det seinare om det skal dukke opp fleire gjester...! har eigentleg berre kaktuser og plastikk blomster, for eg greier ikkje stelle slikt, har ikkje antydning til "grønne fingrer", men da jenta kom til verden fekk vi blomar av naboer og slikt..og den eine lever enda.....hehe!

 

I dåpen skal vi ha svinesteik med tilbehør, så det gler eg meg til, er så lei av koldtbord som alle serverer no for tida, så eg og mannen min fant ut at vi ville ha skikkelig middag for en gangs skyld! så hotellet leverer maten heit, og eg fekk låne dissa stålbeholderene så alt kan stå i, så da kan alle forsyne seg sjølv,så slepp eg leige inn servitører, er jo berre familie og et vennepar, så trenge jo ikkje ha det så ekstremt høgtidelig under middagen! Dropper desserten...og har litt dessert på kakebordet!

 

Eg har vore fadder til 3 barn i år, og det har vore 3 vidt forskjellige samkomster etter kyrkja, så da ekje det så nøye med kossen vi velger å gjere det heller, har og vore i 2 kofirmasjoner, så eg har egentlig fått min dose med preiker for i år....men dette blir vel den siste i år, og når det er vi sjølve som har det er det litt lettare..sleppe stresse og pakke alt mulig i bil! kyrkja er ganske nært heimen vår!

 

No skal eg på besøk til søsteren en tur, så får stikke no..

 

har du søsken???

 

eg har 4 systre, og ei halvsøster.....stesøsken gidder eg ikkje nevne engang..hehe!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heilt grett når dei kjeme på besøk og hjelpe deg me små ting, men når enn forventa at ting ska vere prikkfritt blir d annerledes.. da har du d sann som meg når d gjeld blomster og "grønne fingra" ting, d går berre ikkje i lag:)

 

lurt å droppe desserten t middagen, alle e jo somregel mette da og ikkje orka.. eg ska gjere d på samme måten, og sida vi ska ha so mykje kake, seie eg at d e d som e dessert... spare litt penga, og sida der e berre familie so tar ikkje eg d so nøye..

 

kan bli litt mykje me 6 preike på ett år da.. hehe.. eg har berre 3 konfirmasjona so eg har klart meg bra t no i år, berre ei til so ska ikkje eg ha me meg fleire, men eg skjønna ikkje korfor dei ska ha dei so lange, kan ikkje dei korte d ned når d e dåp for da e der jo mange barn i kirka og ikkje alle har tolmodighet t å sitte der, ikkje berre barna men dei voksne og(inkl meg sjøl)

 

eg har 2 yngre søsken, som har vert kjempe flinke å hjelpe meg, til og me broren min so eg trudde at han ikkje kom t å vere:)

 

men no må eg springe i dusjen, ska på 6 vekers kontroll me jenta i dag for dei hadde ikkje tid på torsdag, og eg so ikkje har sove i natt, so d kan no bli kjekt...

 

ha en fin fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heiann!

vart lenge før eg fekk svart deg no, men FY for ei veke! jenta har valgtå være våken om natta, og sove om dagen, 3 åringen min er jo våken om dagen..og mannen min er på nattskift, så han søv om dagane og er våken om nettene ...så eg er da den som går konstant våken....halvtimes soving her og der i løpet av dagen, GRUSOMT! og i dag begynte 3 åringen i barnehage, så da må eg være der og følge han opp....! Så var det den derren berømte barnedåpen vi skal ha til helga..koffø skal alt skje på en gang?????? så difor har det vore stilt fra meg her inne, og kjeme vel til å ikkje ha tid til nettet resten av veka heller!!! Men har bestilt alle kakene no....skal kun lage bløtkake sjølv på lørdag, og har krevd at eg får et par timers pause fra heimen en dag, så fredag skal eg i frisørstolen og slappe av....kanskje ta en høneblund...hehe!!!

Nei nok sutring fra meg her....

 

koss jekk da på 6 vekers kontrollen da? nærmer ho seg 4 kg???eller fortsatt ei lita prinsesse? Jenta mi var 5120g og 56,5 cm, og 39,2 rundt hode! så ho er jammen blitt stor!

 

no går skrikealarmen her....no når eg trudde eg fekk 5 minutter...men men, får heller komme tilbake å skrive, men som sagt, kanskje ikkje før helga....! Stedattera mi på 11 år kjem i mårå, så ho e heldigvis kjempeflink å hjelpe meg, så da får eg nok litt meir i boks til helga! og kanskje eg får snike meg til litt chatting her inne da....!

 

TYTAST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d e vel berre sann at alt ska skje på engang.. kan ikkje gjere noke me d heller, mi og har vert våken på natta og sove på dagen men eg får ikkje sove på dagen so eg går mykje ut og trilla, og oppå alt kjeme sambo og klaga over at eg ikkje gjer husarbeid, har nok me meg sjøl på dagen, trur ikkje han har løfta en finger her på lenge,og når han gjer ho mat står flaska igjen i mange tima etterpå.. men men, d e no en overgang og d kjeme seg sikkert..en temmelig frustrerande når d står på.. må du vere der heile tida da? i barnehagen altso...

dåp til helga ja... jammen gla for at eg har en mnd igjen t den enda, men skulle og ønske at eg va ferdi.. men d e no berre ei helg og d e no "fort gjort" og so trenge du ikkje å tenke meir på d:) sjøl om d e mykje stress i forkant..

trøtte i dag, føle eg skrive oppigjen og oppigjen d samme, so viss eg har gjort d so e d ikkje meninga, orka ikkje lese igjennom heller:)

 

d gjekk bra på kontroll 3,715 , 53 cm, 35,5 rundt hodet.. so d nærma seg 4 men fortsatt lita.. prinsesse e dei vel heile tida, e ikkje dei d da???

 

men eg trur eg tar natta... du får ha lykke til i dåpen og graturere me dagen den dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

så var dåpen over...vekta viste 2 kg lettare i dag etter litt stress i helga, enda eg er så ufattelig rolig av natur at eg ikkje stressa ...stressa berre når eg oppdaga at gudstjenesta varte i 1 time og 45 minutt..og middagen skulle ha vore tatt i mot i lokalet eg leigde....men heldigvis hadde nokre av gjestane forlatt kyrkja og tatt i mot maten så det var i orden! Blei i tilegg forhindra av en journalist uttafør kyrkja...så ser du "firda" på butikken i dag..er det vi som dekorerer framsida...FLAUT FLAUT:....den dobbelthaka er har laga meg på det bildet..hehe, var vist unikt med den gamle kjolen eg hadde på jenta vår...110 år gammal i år!

men men...litt PR kåt må en jo være innimellom...!!

 

ja godt dåpen er omme....alltid en del styr rundt slike dager...så akkurat i dag misunner eg ikkje deg som enda ikkje er ferdig med dagen...!

Vist sambo klaga må du gi han ungen en dag...og sei " din tur å teste kossen det er å være heime md småbarn..så skal vi sjå om huset fremdeles er for rotete når du kjem heim fra jobb neste gang..., kanskje du då plutselig tykkjer eg har gjort mykje for en dag sjølv om klena slenger, støvet fyk, men middagen som blei svidd er klar!!".. alltid lett å dømme før dei prøver sjølv...så plutselig ser dei at det ikkje er berre berre...når vi var små var jo mødrene heime med oss...mens no i dag er mødrene yrkesaktive...og i tilegg er dei veldig opptatt av barna..at dei skal ha det så bra som råd, vi kvinner no i dag set ungane framfor mannen, mens før i tida var det vel mannen framfor barna..kanskje, ikkje for alle, men for mange vil eg tru! Eg har heldigvis en mann som gjere meire husarbeid enn meg, men sjølv om vi begge jere litt, er her fremdeles rotete..skittent..ja, vi er ikkje so kravstore når det gkjelde reint hus, leiker heller med barna framfor å vaske golv...

 

no skal eg rydde i hus, i håp om at eg får det til...hehe, for vist eg greier rydde , kan eg be nabokjerringane på reste-fest.. har mykje kaker igjen! søsteren og dei kjem og hjelper til med å ete opp middagen, so blir ikkje slappe av dag før i mårra!!

 

Ha ein fin mandag....!!

 

kva heiter jenta di forresten...som deg er eg ikkje sikker på om eg har spurt før..eller om du har skrive det før...godt vi kan skylde på ammetåka...hehe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

hehe, måtte inn på nett og snike på firda eg da... men eg fikk ikkje opp noke stort bilde og ikkje fikk eg lest artikkelen... men fine jente du har!! ikkje mange so har en so gammal kjole, eg ska bruke den so samboeren min har brukt, sjøl om der finst eldre kjola i familien, men dei va ikkje so fine...

e ikkje so mykje styr, har orda me kakebaking og middagen e klar, einaste eg må gjere e å skrelle potete og dekke bordet... og d e jo ikkje so vanskelig, seie eg no, men sikkert 10000000 andre ting eg og skulla ha tenkt på..

Sofia heite jenta mi, e ikkje sikker på at eg har skreve d før, men d e jo heller ikkje so nøye..:) so va d den husken da, va d Sanna Iren?? :)

han e blitt litt flinkare no, men eg har ikkje sagt noke t han, berre ikkje gidda og gjort noke sjøl.. eg e heller ikkje sann at eg må vaske golv og tørke støv, men at d e litt ryddig når enn får besøk, selfølgelig ska d jo sjå ut so her bor folk og da.. hehe..

 

men no ska eg bake ei sjokoladekake so eg kan hive i frysaren, so sleppe eg å gjere d på torsdag, får mykje besøk på fredag... sukk, vil ikkje bli eldre.. hehe

 

ha en fortsatt fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint med a- ending på sofia...ikkje mange som bruker den varianten ..ja i forhold til sofie! Ja det er Sanna Iren mi heiter!....

 

Eg og tenkte at et ikkje blei noko styr, skulle jo berre dekke og lage ei bløtkake....men fyttih... så mykje meire da var å gjere kvelden før, så eg ikkje hadde tenkt på...stryke skjorter,finne kle til jenta som ho kunne ha så eg slapp å tenke på at vi skulle ødelegge dåpskjolen...og kjole...ja eg fant no en som gikk litt an..hhehehe! Så i lokalet der vi skulle dekke sleit vi voldsomt (mamma og eine søsteren var med)..leigde med kjøkken ...men det var verken middagstallerker eller anna utstyr på det kjøkkenet...så da vart poenget med i leige kjøkkenet heilt vekke nesten..., så da var det å begynne å finne tallerker i mitt hus, søsteren sitt hus..ja.! Mamma haddemed mange kvite duker...men trur du det var nok til alle borda? nope...så da var det å reise på bygda å leite etter kvite duker...så mykje unødvendig tull kvelden før, so eg ikkje hadde forventa! Men var no ferdig med alt til midnatt, så da skakje en klage,men veldig frustrerande i det vi oppdaga manglane og måtte finne kjappe løysingar!

ÅÅÅÅ eg e gla da e øve....sjølv om det er veldig moro med slike ting og, elsker selskapeligheter, og å arrangere ting....er gift..og skulle ønske eg kunne planlegge et bryllup kvart 5 år til meg sjølv, for da e so moro å planlegge slike ting....har krevd til min mann at vi må fornye ekteskapsløfta minst kvart 10 år, sånn at eg får arrangere!!! Vi har utrulegnok 10 års jubileum neste år, men berre som et par, gifte har vi vore i 4 år i år....!!!off...føler meg gammal...27 år....VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL, eg vil være 18 igjen.....!!

Har du heimeside, eller side på BLINK???? eg har på blink..heiter der ingunnnn og so har eg side på piczo, meiner eg har kalt sida "fanebustane"......jau da e vel da eg har kalt den!!

 

skal til legen no, 6 vekers kontrollen, litt vel seint, men skal berre be om henvisning til sjukehuset....så eg slepp GU her....for eg må nok desverre ha Gu for eg har vore plaga med cyster heile tida, og det vart oppdaga ei under fødselen, så den vil eg ha fjerna....så da gidde eg ikkje ligge i stol å sprike her når eg veit eg alikavell må på sjukehuset å jere da...

alt vi kvinnfolk skal igjennom....koffø kan ikkje da være mannen som skal igjennom fødsler og slike ting, burde vore litt meire jamnt fordelt...hehe!!

 

nei, får sta å pusse tennene....

 

hasta la vista!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HATER bærbar pc.....tekst som eg har skrive forsvinn..og det uten at eg oppdager det før etter eg har lagra teksten....dritt asso...men i begynnelsen skal det stå at eg liker a endinga mykje meire enn e endinga....for det blei meire unikt det navnet da...så kjempefint navn du har påjenta di....skreiv noke meire og, men hugser ikkje...skal lese videre i inlegget mitt og sjå om meire er vekke..så det er ikkje en alvorlig dysleksi eg plutselig har fått....da e dinna dritt maskina so e møk!! gler meg til eg får den stasjonære maskina igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og synst d e finast me a-ending på navn, iallefall når enn har ett valg...

 

va ikkje so mykje eg skjønnte sammenhengen på i innlegget ditt, men ska no oprøve å svare so godt eg kan, sjøl om ditta her blir kort for eg må rydde hus, utrulig kor raskt d blir rotete, og spes for meg so ikkje rydda langs me men kun skippertak.. syst d einaste eg prata om e å rydde.. hehe...

 

jepp har blink merskaa heite eg der og.. va inn å sneik på profilen din der.. heimeside har eg ikkje, men e veldig mykje på msn, viss du har og vil legge meg til so e adr der [email protected]..

 

huska ikkje so mykje meir av d eg skulle svare på men kanskje d kjeme seinare.. og viss eg ikkje svara i løp av helga so har dei stengt nette vårt, for "noken" har gløymt å bet rekninga før i dag... UBS!!!! jau jau, har hatt andre viktigare ting å bruke penga på!! hehe

 

men ha en fortsatt fin dag og ei go helg viss d skulle no skje at eg ikkje kjeme meg på nett..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...