Gå til innhold

Dette med karma, noen som kan spå? Vær så snill ......

Anbefalte innlegg

Vi må selge oss ut nå, vi har 3 rekkehus, en leilighet og en enebolig. Fordi jeg er arbeidsledig og min mann kanskje mister jobben fra november av MÅ vi selge alle husene.

Men, nå har vi funnet drømmeboligen, den koster nesten ingenting i forhold til der vil bor nå, så det blir billigere for oss å bo der. Må bare poengtere at vi selger IKKE for å kjøpe oss denne boligen! Men er redd liksom at det skal "bli feil" om du skjønner når vi selger alt og likevel kjøper et til? Vi skal jo ende opp med 1 hus, til våren.

Uff... vet ikke om du skjønte hva jeg mente i det hele tatt her. Men har litt sånn dårlig samvittighet og sånn...

Fortsetter under...

før jeg leste hele innlegget fikk jeg følelsen av at din mann ikke trenger å tenke på jobb, om han får beholde den gamle, eller går nesten rett over i en annen, er jeg usikker på, men akkurat det vil gå bra.

hvorfor må dere selge alt?

regner med at dere har litt inntekter på disse boligene! jeg hadde villet beholde rekkehusene, siden ting kommer til å bli litt bedre enn trodd, det blir noe mindre å rutte med enn nå, så det blir opp til dere.

men husk jeg kan ta feil, så ikke ta forhastede konklusjoner på grunn av dette!

Tusen takk lucky1. Vi vil selge alt for å få stabil økonomi og slippe å tenke på alle disse husene.

Vi ønsker oss en enebolig, og det er det jeg lurer på, om vi kan legge inn bud der i dag, ja, om du synes det er "lurt".

Vennlig hilsen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...