lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Kjøper dere gave til pappaen?? Har tenkt litt på det, men jeg vet ikke helt. Vet i hvertfall ikke hva jeg eventuelt skal kjøpe. Hva gjør dere? Og hva kjøper dere eventuelt??
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Mannen min elsker å høre på ipoden sin når han jogger eller støvsuger. Den begynner å bli litt sliten, så jeg har tenkt å overraske han med en ipod nano i gave. Vet om ei som ga pappaen fine mansjettknapper....men det tror jeg ikke hadde falt i smak hos min. Må være anonym, dette skal jo være en overraskelse...
Gjest Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Vet det kanskje er en dyr ting, men kommer jo an på hvor mye man ønsker å bruke, men de selger fine videokameraer til 1000lappen på www.elkjop.no TENK dere en stolt pappa som filmer barnet sitt ? =D
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Har funnet den perfekte lille gave til oss som venter jente. En søt liten genser som det står pappajente på. Kan fåes hos Luca. Og for de som ikke bor i nærheten av Luca butikken så kan den kjøpe på www.luca-shop.no Den er så søøøt!
Gjest Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 DØDSØT ! Gud den må jeg kjøpe som pappagave ! Sukk så fin !
6. okt. Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Mannen min skal få t-skjorte, et halssmykke, en bok om førstegangs pappaer og ei flaske med god konjakk. Tror han blir kjempe overrasket og kjempe glad :-) Han fortjener det for han er verdens beste mann!!
mate Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Jeg har lenge tenkt på at jeg har lyst til å gi han noe. Og idag fant jeg to konsertbilletter til et band han liker, ca. 1 mnd etter fødsel. Jeg har skrevet et koselig brev hvor jeg forteller hvor mye han betyr for meg- og ber han kose seg med en kompis på konsert, så han får seg en (sikkert) etterlengtet "frikveld". Håper det faller i smak hos han- jeg skal gi det til han etter fødselen, når vi har fått roet oss litt etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 Da jeg fødte vår første , fikk jeg en rinhg som kjæresten min selv hadde vært med på å designe. Det var veldig koselig. Nå synes jeg han fortjener en litt råflott gave etter å ha holdt ut med alle mine nykker og krav i lang tid. Han har vært så fantastisk forståelsesfull og hjelpsom gjennom hele svangerskapet. Han får en etterlengtet GPS.
detvarengutt! Skrevet 15. august 2006 #10 Skrevet 15. august 2006 NEINEINEINEINEI!! mammaene skal ha gave, ikke pappene!
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 15. august 2006 #11 Skrevet 15. august 2006 Men i all verden!!!!!!!!!!! Hvorfor skal ikke pappaene ha gave???? Min kjære har støttet meg i 9 mnd som til tider har vært veldig tøffe. Er ikke lett å være far/kjæreste heller. Min skal helt klart få en gave. Vil gjerne vise han hvor mye jeg har satt pris på støtten og for den han er. Var noen fine tips her, har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gi enda. Har flere ideer.
Silje_33 Skrevet 16. august 2006 #12 Skrevet 16. august 2006 Ipod nano falt veldig i smak hos min mann i bryllupsdagsgave. Han er 33. Jeg har tenkt å kjøpe noe tilleggsutstyr til ipoden nå i pappagave.
jo-jo76 Skrevet 16. august 2006 #13 Skrevet 16. august 2006 Er så enig med deg Pippi, jeg syns mannen min virkelig fortjener en gave! Regner med at han kommer til å være en stor støtte under fødselen også, og det fortjener vel litt takk. Også er det litt gratulerer som nybakt far oppi det og, da! Men det er jo opp til hver enkelt hva de vil gjøre Må legge til at mannen min er utrolig flink med gaver selv, i går på den første bryllupsdagen fikk jeg en diamant til å sette inn i forlovelsesringen min (kjøpte nye ringer til bryllupet som det ikke kan settes inn i). Pluss en langstilket rød rose. Det er mannen sin som kan det ja Så klart han fortjener å gjøres stas på
CecilieTerese Skrevet 16. august 2006 #14 Skrevet 16. august 2006 samboeren min har faktisk bursdag på termindagen (25.08), så blir jo bursdagsgave da uansett. Men har laget han et scrap-bilde om dere skjønner, med avisutklipp, bilder av oss to. Et minne om at vi fortsatt er kjærester selv om vi skal bli foreldre. det fikk han nettopp, for jeg vet ikke hvordan formen min er etterpå
detvarengutt! Skrevet 16. august 2006 #15 Skrevet 16. august 2006 Er vel ikke tøffere for han enn for deg vel? Håper du får en gave også iallefall!
jo-jo76 Skrevet 16. august 2006 #16 Skrevet 16. august 2006 Ja-a, forventer det ja!!! Men jeg syns det er viktig å anerkjenne innsatsen til pappa også, selv om det er vi som har det vondt så går de jo gjennom litt de også. Det er ikke SÅ godt å se på at noen man er så glad i har det forferdelig vondt... Og det skal jo feires at de er nybakte fedre, syns jeg
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #17 Skrevet 16. august 2006 Hehe, her blir det ikke gave på pappan. Jeg fikk ikke blomster engang av han sist, så dermed får ikke han noe. Sånn er det.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #18 Skrevet 16. august 2006 Dere burde ikke forvente noe tilbake:) Ikke bli paff om dere ikke får noe gave av mannen deres...
mamma til fire små Skrevet 16. august 2006 #19 Skrevet 16. august 2006 jeg og mannen har blitt enige om at vi ikke kjøper noe til hverandre. har hatt så mye utgifter i sommer, og trenger å komme oss ovenpå igjen sånn økonomisk sett. ser ikke helt poenget med dette gavestyret heller jeg da, for vi får jo babyen som vi har ønsket oss i flere år nå
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #20 Skrevet 16. august 2006 jeg fikk ikke bursdagsgave, ikke engang et lite kort ingenting.. han var borte helt til sent på kvelden da jeg fyllte året så jeg satt alene og var lei meg... han sa jeg skulle få noe fint, men det er 8mnd siden nå, så jeg tviler på at det blir noe gave på meg... men om han fortjener noe?? han er jo veldig snill da....
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 16. august 2006 #21 Skrevet 16. august 2006 Hvis det var meg du siktet til "snartskjerdet" så mente jeg ikke på noen måta at det var tøffere for han enn for meg. Poenget er at det er da like tøft men tøft på forskjellige måter. Jeg synes da det er trist for dere som ikke får/har fått gave og gjerne vil ha det. Jeg vet jeg kommer til å få gave pga jeg simpelthen bare har verdens beste kjæreste Men som det er nevnt her av andre det må jo hver enkelt finne ut av hva de vil. Jeg har i vertfall kjøpt en gave og ikke ruinert meg på noen som helst måte heller
Dibber Skrevet 16. august 2006 #22 Skrevet 16. august 2006 Gavetips: Kortholder (til bankkort osv) gravert med "verdens beste pappa" eller noe sånt på.
jo-jo76 Skrevet 17. august 2006 #23 Skrevet 17. august 2006 Jeg fant den perfekte gaven til mannen min i dag! Han har lenge ønsket seg lommelerke, og jeg fant en som det var fiskemotiv på - han elsker å være på sjøen og fiske så den var midt i blinken til han. Fikk gravert inn Verdens beste pappa på, den ble veldig fin. I tillegg kjøpte jeg en liten bok som het Pappa, med søte små sitater om farskjærlighet etc. Så nå er jeg fornøyd!! Begynte å få litt panikk, fire dager på overtid
minas'81&lillegull;) Skrevet 17. august 2006 #24 Skrevet 17. august 2006 Vi kjøper ytterst sjelden gaver til hverandre vi, bare når vi finner noe som sier pang, og det er som regel ikke til bursdag og jul. Så da føler jeg ikke presset denne gangen heller. Er vel stort i seg selv å få et lite barn vel? Selv om jeg syns den med konsertbilletter var knallfin da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå