Gå til innhold

noen fra værdaln her?

stolt2barnsmor, prøver på nr 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei! noen fra verdal her? æ hi termin 29 nov me barn nr 2. virri arti om d ha virri nånn i nærheta som å ska ha i derre tia:)

Skrevet

Hei!

Jeg er ikke fra Verdalen, men fra Steinkjer. D er jo ikke så langt unna. Selv venter jeg min lille den 3 okt. Skulle gjerne ha snakket med andre gravide. vi skulle prøvd å fått til et treff i nærheten. Blir litt langt til Stjørdalensynesjeg. Enig?

Skrevet

helt enig:) skal vi gi innlegget noen dager til? kanskje flere melder seg... hadde vært gøy med et treff:)

er du gammel du da? din første? :)

Skrevet

Hei!

Vi får håpe at folk melder seg, slik at vi får arrangert et treff. Jeg er rede til å dele erfaringer med andre enn gubben:)

Snakkes!

Skrevet

Glemte å svare på spørsmålet ditt. Jeg er 24 og venter min første!

Skrevet

Nyinnflyttet til steinkjer. er 27, snart 28 og venter min første 25 oktober. Kjempelyst til å komme i kontakt med andre gravide:-)

Skrevet

Heisann!

Fint å se at det er flere fra Steinkjer her. Hvordan er det å være nytilflyttet og gravid? Har du noen å dele dine tanker med? Hadde vært artig om flere i området hadde meldt seg, slik at vi kunne arrrangert et BMI treff. Hvrdan er formen da? Selv er jeg utålmodig etter å bli mamma. Har 42 dager igjen:)

Snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...