Gå til innhold

terminliste-vissvass!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt ny termin siden 1.august, lagt meg inn på ikke mindre enn FEM lister, men stadig kommer det ei "ny og oppdatert" liste der jeg har hoppa tilbake på gamleterminen. Dette begynner å nærme seg konspirasjon.... hm....

SÅ TIL DERE ALLE:

jeg er ka-ping, jeg har termin 8.januar, skal føde på St.Olavs i Trondheim, har ei jente på 2 1/2 fra før og nå gir jeg offisielt opp terminlistene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har lagt merke til at du stod med den "gamle" terminen din, trodde du ike gadd forandre den jeg. :-) Vi som har sett deg her inn vet hvem du er, du får nøye deg med det :-)

Klem fra meg til deg

Skrevet

som sagt - etter SÅ mange forsøk på å forandre så gir jeg rett og slett opp..... hehe.... ja du veit hvem jeg er tenker jeg :) hihi!

Har forresten vært hos JM og lege, oppdatering ligger på januarklubben under en av de SpongeBob-trådene.

Onsdag 23.august skal jeg på ny ul, kommer sikkert med en oppdatering da også :)

stor klem tilbake!

Skrevet

Hva med å begynne helt på nytt?

Skrevet

Ja si det.... etter å ha vært her på BIM i snart 14 uker nå så vet jeg sannelig ikke om det hjelper overhodet... men for all del - vil du prøve så kan jeg godt gjøre et forsøk :) igjen :) hihi

Skrevet

Begynn på en ny terminliste du, sånn bare for å hevne deg litt.

Skrevet

hihihi... det hadde kanskje vært noe det :)

Skrevet

Koselig referat fra jordmor besøk. Selv var jeg hos jordmor for en uke siden. Hadde litt å ta opp i forhold til jobben min (utagerende ungdommer, noe som fører til at jeg søker om svangerskapspenger), og fikk høre fosterlyden og sånn. Men bortsett fra det var det liksom ikke så mye som skjedde. Lurer ikke på noe denne gangen jeg.. er ikke akkurat dreven i forhold til svangerskap og fødsel, men har jo vært gjennom det en gang før. Så lurer på hva jeg skal finne på å spørre om neste gang, godt det er to måneder til, hehe. Ble dessuten ikke veid, jordmoren syntest jeg så sund og frisk ut og sa at hun ikke var opptatt av vekt, så det..

Hva snakker du med jordmor om?? Er det bare jeg som "tror at jeg vet alt"..

Skrevet

Terminlistene her inne er bare tull......

Skrevet

Jeg har gitt opp for en god stund siden. Fra nå av holde jeg meg til listene på desember-klubben...

Skrevet

For der har vi så god orden ikke sant Hanne!! ;-)

Skrevet

Supergod orden har vi ja:) Hehehehehehe:)

Skrevet

har prøvd å legge meg inn på terminlistene flere ganger.. Men hver gang det er oppdatering så forsvinner jeg... lei dette jeg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...