Gå til innhold

4 dager i gjen til jeg kan teste og......

Anbefalte innlegg

jeg er ganske sikker på at den slår positiv ut. blir skikkelig skuffa hvis ikke.

jeg er veldig trøtt, mye småkvalm og blir fort sulten og får jeg ikke mat med en gang jeg er sulten, blir jeg veldig dorlig.jeg har faktisk blitt en god del mere følsom for lukt også føler jeg. har mye mensensmerter og en del mere utflod en vanelig. har følt i en uke nå at mensen er på vei,men den kommer ikke. så fryser jeg og svetter om verandre hele tiden. hvet ikke om det er noe tegn,men. og så har jeg begynt de siste dagene og gå oftere på do.

men har ikke fått vont i brystene enda og det gjorde jeg veldi fort med førstemann.... har stikket litt i de noen ganger,men det er noen dager siden nå.

hvordan synes dere det høres ut som???

tenker mye på det i det siste og er redd det kansje bare er innbildning. håper ikke det. blir veldig lei meg om TR dukker opp nå.

har bestilt sån digital test og får den i løpe av torstag,fredag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5936734-4-dager-i-gjen-til-jeg-kan-teste-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

Er i akkurat samme båt som deg. Venter tr på lørdag eller søndag, men er kjempe sikker på at jeg er gravid, og blir kjempe skuffet hvis jeg ikke er det....Jeg har hatt vondt helt siden el, og det har jeg aldri opplevd før. Har ikke direkte vondt i brystene, men jeg har sånn som føles som melkespreng hele tiden. Måtte ta av meg bh for det var så ekkelt. Har faktisk melk i brystene som ikke er blitt borte siden jeg ammet minste mann for to år siden (rart), vet ikke om det er det som gjør at jeg får sånn spreng....Noen andre som har opplevd det?

Tok en test for moro skyld i kveld, men den var negativ....var en billig test, og i hvertfall 4 dager for tidlig, så det var kanskje ikke så rart at den ble negativ:-)

Stoler ikke helt på disse billig testene. Hvor har du bestillt din test?

Annonse

jeg har kjøpt på pillig test.no jeg og, men jeg har kjøpt sånnen digital en med 3 pinner i. og ikke disse pinnene. jeg var ei datte på 5 år. og hun hadde jeg også melk eller veske i brystene lenge etter på. legen sa det var normalt, kunne ha det opp til 2 år tror jeg d var hun sa.

den siste timen nå så føles det virkelig som om mensen er på vei....det må den ikke...nei,nei,nei. håper jeg tar feil. har sakt til flere nå at jeg tror jeg kan være gravid. herregud.... tror jeg er blitt helt besatt av dette. nei..krysser og håper på at jeg har en liten spire inni der.

lykke til til deg. gleder meg til og høre resultate ditt :-) satser på at det er positivt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...