Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Lurer på om vi er alene vi... Samboer og jeg liker variasjon. Sex lysten har ikke blitt mindre etter at jeg ble gravid, tvert i mot! Men så liker vi veldig godt litt røffere sex. Vi er vel naturlig dominant og submissive på mange måter, men det kommer mest frem i senga. Altså vi lever ikke i et slik forhold i hverdagen. Han liker veldig godt å binde meg og jeg å bli bundet. Holdt fast og tatt med makt. Vi bruker blant annet mye tau, mansjetter og "lekestraff". Nå som vi er kommet såpass langt ut i graviditeten (24 uker) begynner han å bli litt redd for at noe kan skade barnet. Eller jeg tror vel han er mest engstelig for hvordan barnet reagerer.. Jeg er ikke der ennå. At jeg blir bundet og pisket/spanket på rumpa gjør ikke barnet noe mener jeg. Og vi er veldig forsiktige med magen og hvordan jeg ligger. Så det vi lurer på.. Er det flere av oss her inne? Hva gjør dere nå? Så klart vi kan gå over til å bare ha "vanilje" sex ( vi har jo det også!), men er det så farlig ¨å leke slik vi gjør? Har prøvd å lese litt om dette, men finner ikke noe... Vi blir glade om noen kommer med innspill!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Hei! Vi er og bdsm-ere, og jeg er 7 uker på vei. Nå for tia pusser vi opp huset vårt, så vi har ikke hatt sm sex på ei stund...Men vi skal ikke slutte fordet om jeg er gravid. Ser dere har samme utstyr som vi har:-)Så lenge man ikke gjør noen "farlige" stunt som feks. strangulering og elektosjokk tror jeg det går bra... Vi får holde kontakten. slavetøsa:-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Heisann! Hyggelig at du svarte! Og gratulerer med graviditeten! I begynnelsen trodde ikke vi det kom til å bli noe problem, men nå sliter samboer en del. Vi gjør selvfølgelig ikke noe som er "farlig", lett breathcontrol har vi sluttet med. Hvordan har dere tenkt å forholde dere til bdsm og graviditeten? Hatt noen tanker om det?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Hei igjen! Vi er litt sånn "mørkest barn", så når det blir høst og vinter er det nok full action igjen. Gravid eller ikke gravid:-)Må vel legge til at Herren min er veldig nøye på at jeg ikke skal bli skadet, verken nå eller senere, så vi gjør ikke noen farlige stunt. Går mest på faststropping på kryss, eller i senga, krok i taket har vi fått, så det må jo prøves:-) Så lenge vi begge føles oss vel med det vi gjør, å jeg ikke blir syk på noen måte, er det nok en piff ennå en stund. Men det er jo ikke sikkert jeg er like motakelig om noen mnd. som jeg er nå. Skal ikke være kjepphøy.
misyme Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Hei, artig aa höre om andre som har de samme intr men kanskje litt "lengre fremme" enn oss.. vi er litt mer paa den fetishe siden, soft-bonding .. vi har ogsaa snakket om det aa faa ett par klaps paa baken kan gjöre noe .. er litt lei meg for at denne siden i sex'n er borte Men om noen mener at det ikke skader .. saa hvorfor ikke Har dere merket smaa krampe lignende fölelser i under livet etter orgasmene ? Spent paa svar
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Hei på deg. Vi er jo faktisk fetish-folk vi og:-) Glemte og si det... Lakk og lær, nettingstrømper, kostymer, rollespill osv...Så gøy at vi er flere!! slavetøsa
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Nei men når jeg nyser! Holdt på og besvime, kroppen fikk nok sjokk, men ingen skade skjedd.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Hei! Et par klaps på baken skader nok ingen Tror det min samboer synes blir vanskelig nå som magen er ganske stor er synet av den, tanken på at det er et lite barn inni meg når han binder meg og gjør hva han lyster. Ikke misforstå, han elsker min gravide mage. Tenker jo på det jeg også, men så lenge vi er forsiktige og ikke gjør noe som er farlig for barnet (eller meg) så mener jeg det ikke er noe problem. Vi har jo bare sex med litt extra "krydder". Og sex i svangerskapet er jo absolutt sunt! Å, nå gleder jeg meg til han kommer hjem snart. "trådstarteren"
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Krok i taket er et prosjekt vi også driver og funderer på, lurer bare på hvor vi skal ha den... Noen tips? Er jo også lettere å stå enn å f.eks ligge på magen eller ryggen for den saks skyld. er best å ligge på siden nå som magen er ganske stor. Trådstarteren
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 Dytter denne litt opp... Håper på flere innspill
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #11 Skrevet 29. august 2006 Flere innspill ble ønsket. Jeg tror ikke jeg har mye å tilføye, men hjemme hos oss har vi også en del erfaring med s/m. Pga at jeg har hatt mye smerter gjennom svangerskapet så har det blitt litt lite leking desverre, men jeg håper det tar seg opp igjen etter barnet er ute. Å bli bundet fast, pisket på rompa og bli tatt litt hardt kan umulig skade barnet om det ikke blir for ubehagelig for deg først. Vært derimot påpasselig med å ikke treffe ryggen med pisken (det gjelder stort sett alltid om du bruker ridepisk) for ikke å skade indre organer som ligger nedenfor ribbeina. Jeg tror også jeg ville vært forsiktig med brystvorteklemmer, men det kan muligens ha noe med at jeg har lekket i flere måneder nå. Om stillinger blir ubehagelige går det jo an å gå over til et annet aspekt ved s/m, nemlig dominans/underkastelse. Dette trenger ikke å være seksuelt i det hele tatt. Her er det snakk om at du føyer deg etter hans ønsker og eventuelt utfører de tjenester han måtte ønske å få utført. Straff her om det ikke er godt nok kan være et rapp med pisken og belønning en orgasme som kan fåes i en stilling som er behagelig for deg. Lek videre du, jeg tror nok at kroppen din vil si ifra før dere gjør noe som kan være potensielt farlig. kos dere:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 Vi har kroken vår i stua, og kamuflerer den med en stooor blomt som henger ned. Før hadde vi en hengestol der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå