Gå til innhold

Hm.. hva skjer nå da tro??

Anbefalte innlegg

Hun fikk ca en posjon holle ris grøt med frukt og litt olje i dag.. Prøvde å gi henne litt pupp etterpå men ville ikke ha..

Så prøvde jeg igjen et par timer senere.. var heller ikke spesielt interessant..

Så prøvde jeg igjen en time senere på helsestasjonen, men da var det så mye spennende å se på...

Så prøvde jeg igjen nå.. da spiste hun bittelitt, men var mest opptatt av datamaskinen her..og så gulpet hun opp igjen når jeg satte henne i vippestolen..

Så sitter verdens blideste sol ved siden av meg og storkoser seg, og jeg lurer på hva som skjer..

Nå er det 6 timer siden grøten, og 8 timer siden hun spiste skikkelig fra pupp..

Hva gjør sånn småspising på melkeproduksjonen tro?

Hadde barnevakt i går (har hatt det før også) som gav mm på flaske til kvelds, og jeg har ikke akkurat den ivrigste utdrivningsrefleksen - har det noe å si?

Noen gode råd?

Frem til nå har jeg ammet stort sett hver annen time, men det kan gå lenger nå når vi har begynt med grøt. Hvor ofte bør jeg amme for å opprettholde produksjonen.

Gullet digger jo fast føde, og syns det er godt med pupp vanligvis..

Vet ikke helt om dere skjønte hva jeg spurte om, gjorde det knapt selv - men råd/erfaringer tas i mot med takk.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5936672-hm-hva-skjer-n%C3%A5-da-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...