Gjest Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Så bra at det er flere enn meg som føler det på samme måte. Huff , jeg går rundt å er nesten konstant bekymret for at magen min ikke er stor nok , men alt er nok som det skal være. Jeg har forresten termin 27 oktober og jeg venter ei lita jente , jeg gleder meg så utrolig. Klem fra meg!!
Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 hehe, som sagt det kunne vært meg som skrev det innlegget. har også vært endel bekymret over den lille magen, men ser jo at den vokser så jeg er ikke bekymret lengre, heller glad jeg ikke er stor og tung, det må du og være:-) ! har foresten nettopp lagt ut bilder under nicket mitt , det siste bilde ble faktisk tatt i dag i uke 31:-) så om du vil kan du se hva du synes om min mage. har du mage bilder? klemz
storesøster og lillebror Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Hei. Jeg går egentlig ikke og er bekymret for at magen min ikke er stor nok, men får mange kommentarer på den ikke er så stor. Men følger akkurat kurven på sf-målene. Er høy, og tenker at det får magen kanskje til å virke mindre. Uansett, ikke bekymre dere, alle mager er jo forskjellig! Jeg har forresten termin 28. oktober:)
Gjest Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Nei jeg har dessverre ingen magebilder , men magen min den kan minne veldig om den samme størrelsen som du har på magen din , litt mindre min enn din tror jeg. Alt er nok som det skal være , skal slutte å bekymre meg så fælt!!!!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 jeg har heller ikke så svær mage til å være såpass langt på vei synes jeg, men symfusemålene ligger over "normalen" så jeg tenker at jeg er heldig bare som slepper den svæææære tunge magen.. hehe. jeg synes det er tungt nok nå så.. vi er nok litt "helidge" også som bærer babyen mer inni oss.. for ting blir vel litt lettere for rygg og alt da, vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå