FridaGP Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Hei! Jeg lurer på en ting. I går når vi hadde samleie gjorde det litt vondt og etterpå så jeg at jeg hadde blødd litt. Er det neon som har noe erfaring med dette? Det er 13 dager siden første dag i siste menstruasjon så jeg skulle tro at mensblødningene for lengst er over. Har syklus på rundt 28 dager, og blør i ca 4 dager. Håper noen kan svare meg på dette??? Ellers så vil jeg ønske alle lykke til.
Nickoline med 2 jenter Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Det er noe som heter blødning ved el, og dette tyder på at du er EKSTRA fruktbar da. Så dette er et meget godt tegn :-) Lykke til!
melkekua™ Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Noen har et blodspor i elslimet...det viser at man er veldig fruktbar ) Hvis det var det du hadde så bare kjør på! Hvis det virket som en liten blødning kan det være at du bristet et blodkar i lkjeden...noen ganger kan det skje etter man har hatt samleie.
LINDA*** Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Hm... Pussig spørsmål.. Jeg hadde el i går, eller i dag. Og hva skjedde? Blod i urinet. Vondt når jeg tisser. Ergo UVI. Så det er jo tydeligvis at det er to sider av samme sak,hehe;) For din del håper jeg det er blod som indikerer at du er ekstra fruktbar! Skulle ønske det var slik for meg òg. Men vi får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå