Gå til innhold

August: Noen med råd/erfaringer? (Samme som 3.tri)

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 28/8, og begynner å bli passe lei, som alle dere andre...hehe...de fleste tenker jeg ihvertfall. Går greit med kiloer og stor mage, men verre med BL gjennom største delen av svangerskapet.

Igår endte nattaklemmen på senga til ordentlig sengehygge og etter at vi var ferdige fikk jeg rielignende smerter med 4-8min mellomrom. Dette har jeg jeg hatt i løpet av hele natten, og ikke fått sovet noe særlig. De har vart 40-60 sek, men ikke veldig vonde.

Bor langt unna sykehuset, så jeg fikk komme inn til en sjekk i dag tidlig, men de fortalte da at jeg ikke har kommet inn i fødsel enda...dessverre... Riene som hadde blitt litt sterkere de siste par timene avtok når jeg ankom sykehuset.

Nå har hele dagen gått, uten flere rier men med til tider hyppige kynnere. Magen er på en måte helt øm, og det gjør litt vondt når babyen rører på seg. Er også litt uvel.

JM sa at det kunne gå alt fra 1-2 dager - 2 uker før fødsel, og det er så deprimerende å vite...Er annengangs fødende.

Lurer bare litt på om noen har opplevd noe av det samme, ser det er fler her inne som sliter med maserier...

Noen anbefalinger på hva som kan "gjøres"?? :-) Hvor lang tid tok det for deres del?

Lykke til alle dere andre som oxo er fødeklare!!

Fortsetter under...

jeg har lurt på i 3 uker nå om det er maserier det jeg har. men er ikke blitt klokere. er 1.gangs så har liksom ikke hatt rier før... men jeg har ihverftall hatt sånn vondt som jeg pleier å ha før mensen, bare at mensen kommer aldri. er ganske slitsomt blitt. hvordan vondt er det du har når du har maserier da?

Det er som en litt kraftig kynner, men det stråler mer nedover mot eggstokkene og utover bak i ryggen. Jeg som har født før kjente hvertfall nå i natt at det var rier jeg hadde, men kunne ikke da vite om det var maserier eller ekte saker :-) Mensenmurring hører oxo med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...