1,2 også 3 Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Nå har jeg vært 2 ganger til fastlegen min, og begge gangene kunne han ikke finne fosterlyden. I dag sendte han meg til en gammel studiekompis som er gynekolog, for ul. ( sykehuset ville ikke ta imot meg, for det var normalt å ikke finne noe i uke 13). På ul så jeg en sprell levende krabat, som snurret, sugde på tommelen og "vinket" til kamere. Ryggrad, hjerne, nakkefold, alt vat i skjønneste orden. Forklaringa på manglende fosterlyd var at jeg hadde forranliggende morkake, så det vil bli en stund til jeg kjenner liv. Fikk avtale om at jeg bare kunne stikke innom, hvis jeg ville sjekke senere i svangerskapet:-) Letta, jeg, for selv om jeg vet det er normalt å ikke høre hjertelyden så tidlig, så gnagde tanken på hva som kunne ha skjedd. Betalte forresten 100 kr for ul undersøkelsen.
Henriette me lille emilie=) Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Det er bra:) er alltid kjekt å vite at alt er i orden =)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Ul er en god oppfinnelse:) Godt å få bekreftet at det står bra til! Jeg var i uke 18 hos legen og vi klarte ikke å høre hjertelyd. Men både jeg og legen kjente han svømte rundt der inne. Han var rett og slett så aktiv og liten da, at vi klarte ikke å fange lyden før han gjemte seg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå