Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Av og til får jeg noen skikkelige stikkinger i underlivet. Er det flere som opplever dette? Noen som vet hva det skyldes? Jeg er forresten 38+1 i dag. Kan det være et tegn på at "ting holder på å skje"?
mamma til fire små Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 jeg har hatt en del stikninger på/rundt skambenet i de siste dagene. har sett flere innlegg der de har fått hørt av jm at det skyldes modning:) stikninger litt lenger opp (nederst i magen, litt på siden) mener jeg er ligamentbåndene (leddbåndene til livmora) som strekker seg.kjenner at det er mye som skjer der nede nå ja, stikninger, nedpress, magevondt, ryggvondt, slimproppen gikk igår, ja alt på en gang kan man si:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Det er ikke godt å skjønne seg på alt som skjer. Kroppen må igjennom ganske store forandringer i løpet av ni måneder! Satser på at det jeg kjenner er normalt. Og så krysser jeg fingrene for at det ikke er så innmari mange dager igjen før vi får møte lillejenta vår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå