Gå til innhold

Finnes det en snill dagmamma i Nesbru området? Evt Bærum

Anbefalte innlegg

Hei.

Jenta vår trenger en snill dagmamma fra okt/nov. Hun vil da være 11 mnd.

Vi bor på Nesbru, så området Nesbru, Slependen, Billingstad hadde vært perfekt. Men vi kjører inn til Oslo, så alt på denne strekningen er av interesse!

Er å treffe på tlf 41223311. Eller her inne.

Fortsetter under...

hei på deg!!

jeg er ei jente på 25 år..jeg har selv en datter på 2 år som for tiden går i barnehage.

jeg har nå tenkt til å prøve meg som dagmamma fullt ut her..

jeg har tildligere jobbet i en familiebarnehage for noen år tilbake,hvor jeg der jobbet med tre små nydlige barn i alderen 1 1/2 år.. må si jeg stortrivdes i jobben,så derfor vil jeg nå fortsette med å jobbe med barn.

jeg passer også fra før av ei lita tulle på 10/11mnd..å tar gjerne imot to småttinger til..så det da tilsammen blir tre...vi blir vel da nesten på en måte en familiebarnehage..

jeg leier en leil. i første etasjen i ett hus hos en kjempekoselig familie som selv har barn.. det er en perfekt uteplass her for de små.barnevennlig og ingen fare for at noen barn skulle løpe uti noen vei hvor det kjører farlige biler..

jeg er veldig glad i å være ute å leke sammen med barna..viktig å gjøre dagen for de små om til lek og morro...og spennende utflukter.. jeg holder til på høn i asker..og det hadde vært veldig fint om barna da kunne blitt levert her..

hvis det er noe du lurer på så ta gjerne kontakt...

på e-mail: [email protected]

eller her inne...

vennlig hilsen...

hei hei...høn er ikke så langt unna nesbru..er bortimot 5 minutter kjøring fra holmensenteret..litt nærmere asker sentrum..

jeg har så langt tatt imot to barn..og tar imot ett barn til..alle barna er i alderen 10 mnd..det er bare å ta kontakt om du ville komme på besøk for å se hvordan vi ha det her....klem klem...

du kan også ta kontakt på min mobil...48294750...men hadde vært fint om du kunne skrive en melding først om hva det gjelder...hvis du har mobil selvfølgelig..jeg har offentlig gjordt nr mitt ett sted,og telefonen står ikke stille ett minutt.. ;)

hilsen jannicke s

Hei,

jeg er en snill og ansvarsfull jente på 22 år som bor på Dønski i Bærum (5 min. kjøring fra Sandvika). Jeg kan stille opp som dagmamma f.o.m september.

Veldig glad i barn og 100 % seriøs. Har erfaring som dagmamma (referanser kan fremlegges) og snakker relativt bra norsk.Jeg har selv en datter på 15 mnd og passer to dagbarn på henholdsvis 16 og 14 mnd.

Ring: 91837739 eller send mail på [email protected]

Med vennlig hilsen

Salma Zubair

Annonse

Hej.

Jag är en glad och kreativ tjej från sverige som just nu letar efter ett till dagbarn då ett av "mina" barn fått barnhagenplats från den 14 sep. Jag är även au.pair och passar då på Sebastian, furulund, 16 månader.Har passat på honom sen januari och anser att jag har stor erfarenhet inom barnepass.

Hoppas att jag med detta korta mail lyckats fånga eran uppmärksamhet.Ni kan nå mig på nr 45886560.

Många Vänliga Hälsningar

Marie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...