Gå til innhold

Ammeinnlegg??????

oslojente80 Mina f 07.09.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er førstegangsfødene og har lest en del innlegg ang ammeinnlegg. Natusan sine er vist ikke å anbefale, men jeg har vært i butikker og på apotek og jeg finner kun Natusan sine..

HVor kjøper dere ammeinnlegg da?? Har ikke sett noe til ull

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Har hørt at coop sine engangs skal være bra. Ellers får du ull innlegg på apotek og i babybutikker. Jeg har kjøpt Ull-rik på Vitus Apotek, disse er visst de eneste som tåler 60 graders vask.

Sees i morgen!

Skrevet

Heisann!

Jeg har brukt innlegg en stund, for det har rent siden jeg var 20 uker... Ikke no voldsomt mye, men det kan finne på å plutselig komme en del, og det syns så godt..hehe. Iallefall, jeg brukte papir i begynnelsen, og så kjøpte jeg Natusan. De loer litt, og du sitter litt fast hvis det renner mye, men foreløpig går det greit for meg. Spurte for en stund siden på apoteket, og de mente det ikke var noe vits å bruke de i ull før etter baby var ute og det virkelig kommer masse melk...Du får ihvertfall tak i de på de fleste apoteker, eller på nostebarn.no. Der har de også litt forskjellige typer i ull, noen med silke osv. Gå inn der og se! Eller så har jeg også hørt at coop sine skal være bra. Ble langt svar gitt! Hehe! Lykke til videre:)

Klem

Skrevet

Gå på Bogerud tekstil. Der koster ULL ammeinnlegg kr 49.- og det er ofte de samme de har på apotekene. Jeg har de og er veldig fornøyd. Bruker da natusan sine på innsiden, slik at man skal slippe å få de ullinnleggene så våte med engang, ihvrtefall den første tiden.

Sparkjøp har oxo billige ullinnlegg...

Lykke til!

Skrevet

hei... jeg har brukt natursan med begge mine svangerskap... har planer om å bruke det denne gangen også... syntes de var kjempe fine jeg da... man bytter jo automatisk når man blir våt...

dessuten har jeg kjøpt fire ammeinnlegg i ull på babyverden... så har man noe å bytte med....:)

lykke til du finner nok ut hva som føles mest riktig for deg...

Skrevet

Grunnen til at noen klager på natusan sine er da de noen ganger kan klistre seg litt fast på puppen, men da er det bedre å ta vann på de når man skal ta de av, da går det visstnok heeelt fint sa en dame til meg på apoteket :)

Skrevet

Natusan sine setter seg kun fast i såre brystvorter, så de kastet jeg. Chicco sine, som fås kjøpt på noen apotek (Apotek1, tror jeg) er de beste, synes jeg. De har et beskyttende tynt plastlag ytterst, så man er sikret mot eventuelle lekkasjer... Medela sine er også fine, men synes å huske at de koster litt mer...

Skrevet

AVENT sine innlegg som fås kjøpt i de fleste apotek er helt geniale, brukte de sist jeg ammet og uansett hvor tungt det ble av melk, gikk det aldri gjennom slik at det ble vått på genser.De hadde og et slikt tynt plastlag så det ikke lekker. De er litt dyrere enn Natusan sine, men absolutt verdt å bruke penger på. Ikke noe særlig å gå med flekker av melk synlig på genser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...