Gå til innhold

ANANAS hjelper!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Ville bare si at jeg spiste en hel boks med ananas (liten boks) et par dager før terminen, og etter tre-fire timer kom første ri!! :))

Jeg var lei av å vente.. Og da kom gutten etter 12 timer.:)

..Vet altså ikke 100% om det var ananasen som satte fødselen i gang, det var bare et tips jeg fikk av noen her på BIM! :)

Hilsen førstegangs mamma..:))

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg spiste ananas 3 dager før termin sist, og dagen etter kom babyen. Vanskelig å si om det var pga ananasen, hehe, men det er vel verdt et forsøk :-)

Skrevet

Så vi med flere uker igjen til termin bør unngå å spise ananas så ikke nurket blir født altfor tidlig? :P

Skal se om jeg husker å sprette en boks når terminen nærmer seg, så får vi se om det gir utslag her også.

Skrevet

Jeg har spistmassevis de siste ukene og sitter nå her med 2 cm åpning og ingen rier, så det har kanskje selektiv effekt...

Skrevet

Hmmm....!

Den der skal jeg huske på :)

Håper det hjelper til når jeg event.trenger det!

Skrevet

Det kan ikke ha vært boks-ananasen du spiste, for den må være fersk for å virke. Når den hermetiseres, nedbrytes det enzymet som er med og påvirker modning. Så i hovedinnleggers tilfelle var det nok tilfeldig.

For å få nok av det omtalte enzymet til å fremkalle rier, må man spise ca 8 hele ananas.

Annonse

Skrevet

spiste en hel ananas til frokost i dag og har ikke merket noen ting jeg da :0)

Skrevet

8 hele ananas??!! Takke meg til å vente til det skjer naturlig!!

Skrevet

hvilket enzym er det som skal hjelpe på da?

Skrevet

Er det ikke også slik at en må ha sex 6-8 ganger for at nok av det stoffet i sæd skal utløse rier..?

Kuren må vel da bli som følger:

- Kl. 07.00. Sex med gubben før han drar på jobb.

- Kl. 08.00. Fruktsalat til frokost bestående av minst en hel ananas.

- Kl. 09.00. Husvask

- Kl.11.00. Ringe gubben som reiser hjem for litt mer sex i lunsjen

- Kl. 12.00. 2 ananaser til lunsj

- Kl. 16.00. Fødepizza til middag

- Kl. 18.00. Sex med gubben

- Kl. 19.00. Ananasdessert med minst 2 hele ananas

- Kl. 20.00 Sex igjen..:)

- Kl. 21.00: NÅ burde noe begynne å skje vel ...;)??

Skrevet

Tenk så mye ananas det blir på oss som er forlatt av pappan til småen da.

Er glad i ananas, men ...urk!

Kanskje skal prøve å få lånt en mann når nærmer seg hehehehe

Skrevet

Ja, ikke sant...! Vi får bytte ut sex'en med mer ananas vi da..:(. Ellers går det jo an å prøve å forføre postbudet...! Neida, æsj...

Skrevet

Hehehe kanskje vi skulle gå inn for et lovforslag om at fedrene er pliktig til å hjelpe til å få ut det de fikk inn :)

Annonse

Skrevet

hehe, fare for at man blir lei både ananas og sex.... får ikke sovet, 4 dager over termin i dag. Tror jeg har noe ananas på lur, kanskje best å se om jeg klarer å finne den og så gå og vekke mannen...

Skrevet

Hadde vært kjekt, Lucky7, men tror det hadde blitt heftige protester fra fedrene som ikke gidder å stille opp (og event deres nye damer/samboere hvis de hadde det).

Skrevet

mamma_85:

Det er et enzym som heter bromelain. :)

(google er kjekk å ha)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...